کد خبر : 1603947 | 21 فروردين 1398 ساعت 21:50 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: بازی فردا با آرسنال سرنوشت ساز نیست

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، از فاش کردن اینکه در دیدار فردا شب مقابل آرسنال، از چه زوج هجومی استفاده خواهد کرد، خودداری کرد.

آنچلوتی: بازی فردا با آرسنال سرنوشت ساز نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و ناپولی، دو مدعی اصلی فتح لیگ اروپا در این فصل، فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه امیریتس مقابل هم قرار خواهند گرفت و آنچلوتی تایید کرد که در صورت عملکرد بهتر در کارهای دفاعی، شانس  بیشتری برای موفقیت خواهند داشت.

او به خبرنگاران گفت:" ما دقیقا می دانیم که چه کاری انجام می دهیم و این به ما یک اطمینان می دهد و ما از عصبانیت دور می کند، بنابراین آماده سازی ما دقیقا بر این است که تیم بداند در زمان حمله و دفاع، دقیقا چه کاری انجام بدهد."

بعد از شکست مقابل امپولی و تساوی برابر تیم 10 نفره جنوا، انتقادهایی از ناپولی صورت گرفت. آنچلوتی در این مورد گفت:" من به چیزی که بازیکنانم، کادر فنی ام و باشگاهم می گویند، علاقه مند هستم. ما ناامید نیستیم. شاید گاهی مواقع از اینکه نمی توانیم کاری که باید را انجام بدهیم، ناراحت می شویم اما افسرده نیستیم. و اینکه گفته می شود من در رختکن از دست بازیکنان عصبانی شدم، درست نیست.

 

 

1377575

 

پیروزی فوق العاده مقابل رم، تنها 10 روز قبل بود؛ بنابراین تنها این دو بازی در 4 روز گذشته، آنطور که می خواستیم، نبود. اگر همه چیز را به خوبی آنالیز کنید، متوجه می شوید که روند کلی مثبت است.

ما باید بهتر دفاع کنیم اما این به آن معنا نیست که دفاع بازی می کنیم. بازی فردا سرنوشت ساز نیست اما می تواند بازی برگشت را آسان تر یا دشوارتر کند. بازی برگشت در ناپل برگزار می شود و بازی برگشت تنها صحنه را برای آن دیدار آماده می کند."

آنچلوتی در پاسخ به این شایعه که گفته می شود دریس مرتنس و لورنزو اینسینیه در دیدار فردا شب در ترکیب اصلی قرار می گیرند و آرکادیوش میلیک روی نیمکت خواهد بود، گفت:" من مطمئنم که اگر بهتر دفاع کنیم، بهتر حمله هم خواهیم کرد. زوج مرتنس-اینسنیه یک گزینه است. ما ممکن است میلیک اینسینیه یا مرتنس-میلیک را داشته باشیم یا هر سه را با هم یا حتی حضور آدام اوناس به عنوان یک سورپرایز."

دیدگاه‌ها