کد خبر : 1604069 | 22 فروردين 1398 ساعت 15:55 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات خوش گلر استقلال در نقش جهان

فردا حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی به میزبانی نقش جهان برگزار می شود که گلر استقلالی ها خاطرات بسیار خوشی از این ورزشگاه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برد شیرین و روحیه ساز برابر الهلال، استقلال فردا در یکی از حساس ترین بازی های این چند سال مقابل سپاهان قرار می گیرد تا آخرین شانس های خود برای بازگشت به کورس قهرمانی را زنده نگه دارد. جدالی تعیین کننده و سرنوشت ساز برای هر دو تیم که داعیه قهرمانی در سر دارند از همین رو به دنبال استفاده از بهترین ترکیب خود برای رسیدن به اهداف شان هستند.


در این بین رویارویی با سپاهان آن هم در ورزشگاه زیبای نقش جهان برای دروازه بان اول این روزهای استقلال می تواند جذاب تر هم باشد به خصوص که سیدحسین حسینی خاطرات خوش زیادی از بازی در این ورزشگاه در ذهن دارد و به دنبال افزایش این خاطرات هم برای خود هم برای طرفداران است.


حسینی در بازگشت به استقلال بعد از طی کردن دوران خدمت سربازی اولین  بازی خود با پیراهن شماره 22 را مقابل همین سپاهان در نقش جهان انجام داد و توانست در یکی از سخت ترین روزهای فوتبالی خود، نمره قبولی بگیرد تا استقلال آن بازی را نبازد و با تساوی 1-1 به خانه بازگردد.


سیدحسین بعد از کلین شیت برابر سایپا که چهارمین کلین شیت متوالی او در لیگ برتر بود در مصاف با الهلال هم مرد اول آبی ها درون دروازه لقب گرفت تا نقش به سزایی در برد سرنوشت ساز استقلال و بازگشت به تورنمنت آسیایی داشته باشد حالا همچون بازی رفت با سپاهان انتخاب اول وینفرد شفر در نقش جهان خواهد بود تا امیدوار به کلین شیتی دیگر در نصف جهان و ورزشگاه خوش یمن نقش جهان باشد.

 

 

1397099

دیدگاه‌ها