کد خبر : 1604075 | 22 فروردين 1398 ساعت 16:17 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

به علت درگیری با یکی از خبرنگاران بومی

سرجیو: از همه خبرنگاران عذر خواهی می کنم

سرمربی پرتغالی تیم نفت آبادان با اعلام همدردی با مردم استان خوزستان، ابراز امیدواری کرد تیمش همانند هفته قبل ،بازی خوبی ازخودش به نمایش بگذارد.

سرجیو: از همه خبرنگاران عذر خواهی می کنم

به گزارش "ورزش سه", در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو تیم صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم یکی دیگر از 10 دربی استان خوزستان را در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار خواهند کرد. در همین ارتباط پائولو سرجیو سرمربی نفت آبادان در آستانه آغاز این دیدار در نشست خبری پیش از ابن دیدار اظهار داشت: «هفته گذشته درگیری مختصری میان ما رخ داد. فکر می‌کنم مسعود (یکی از خبرنگاران) می‌داند اشتباه کرد و احترام مرا نگه نداشت، اما من حق نداشتم که آن عکس‌العمل را نشان دهم. از او و همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.»


وی درادامه  با ابرازهمدردی با مردم خوزستان به خاطر اتفاقات اخیری که دامن این استان و چند استان دیگر ایران را گرفته است افزود:«: می‌خواهم نگرانی و احساس تأسفم را نسبت به مردم خوزستان به خاطر مشکل سیل نشان دهم. می‌خواهم بگویم دعای ما پشت و پناه شماست و امیدوارم از این مرحله عبور کنید. آرزو می‌کنم اتفاق بدی برای مردم خوزستان نیفتد.»


سرمربی صنعت نفت آبادان درخصوص بازی مقابل پارس جنوبی تصریح کرد:«این دیدار همانند سایر بازی‌ها سخت خواهد بود. هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و احساس می‌کنم بازیکنانم درباره بازی مثبت فکر می‌کنند. امیدوارم کیفیت بازی که هفته گذشته مقابل تراکتورسازی نشان دادند، فردا دوباره نشان دهند. مهمتر از همه،‌ کسب سه امتیاز است.»


سرجیو درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: «عقیل کعبی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. همچنین 24 ساعت زمان داریم تا ببینیم مصطفی احمدی و سیروان قربانی به خاطر مصدومیتی که دارند، چه شرایطی برای بازی پیدا خواهند کرد.»

 

گفتنی است این دیدار  فردا  (جمعه) ساعت 19:00  برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها