کد خبر : 1604620 | 24 فروردين 1398 ساعت 22:24 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

انشالله با پرسپولیس هت تریک کند

خلیل زاده: امیدوارم سایه برانکو سالها بالاسر تیم باشد

پرسپولیس در برابر حریف سرسخت و سختکوشش در هفته بیست و پنجم توانست در یک بازی پرگل به پیروزی رسیده و صدرنشینی اش را تثبیت کند.

خلیل زاده: امیدوارم سایه برانکو سالها بالاسر تیم باشد

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در بازی برابر سایپا دو گل خورد اما با زدن سه گل به پیروزی رسید. شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس بعد از این بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت:« بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با یک بازی منطقی دل هواداران را شاد کنیم.» او افزود:« سایپا تیم خوب و قلدری است و خداراشکر با یک بازی خوب توانستیم نتیجه خوبی هم بگیریم.»


مدافع شماره سه پرسپولیس درباره حرف های جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس که امروز درباره برانکو منتشر شد هم گفت:« هوادارها بهتر می دانند برانکو چقدر زحمت کشیده است. او از زمانی که آمده فقط یک فصل و آن هم به خاطر تفاضل گل قهرمان نشده و دو فصل قهرمان شده است. امیدوارم آقای برانکو سال های سال در پرسپولیس بماند. او پرسپولیس را به جایگاه اصلی اش برگرداند و انشالله امسال در این عنوان هت تریک کند.»


خلیل زاده ادامه داد:« آقای کاشانی بزرگ ما و بزرگ پرسپولیس است اما فکر کنم همه زحمات آقای برانکو را می بینند اما همانطور که گفتم آقای کاشانی هم بزرگتر ما هستند.»

 


او درباره مسایل مالی هم گفت:« ما برای پول بازی نمی کنیم. یک وقت هوادارها فکر بد نکنند که ما می گوییم پول نگرفتیم بازی نمی کنیم. ما برای هواداران بازی می کنیم اما هنوز پولی به باشگاه نیامده است. آقای برانکو برای بچه ها مثل یک پدر می ماند و امیدوارم سایه اش سال ها بالاسر تیم باشد.»

 

دیدگاه‌ها