کد خبر : 1604655 | 25 فروردين 1398 ساعت 00:55 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی باارزش میلان مقابل لاتزیو

میلان با پیروزی 1-0 مقابل لاتزیو، به رتبه چهارم جدول سری آ برگشت.

پیروزی باارزش میلان مقابل لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که در چهار هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده بودند و رتبه سوم جدول سری آ را به اینتر واگذار کردند، اکنون جایگاه چهارم شان را هم در خطر می بینند اما با کسب پیروزی در دیدار امشب توانستند این رتبه را که رم در اختیار گرفته بود، پس بگیرند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما اولین موقعیت خطرناک بازی را لاتزیو در دقیقه 5 ایجاد کرد. چیرو ایموبیله بود که می توانست با یک شوت دیدنی، دروازه روسونری را باز کند اما په‌په رینا با یک واکنش دیدنی، توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد اما باز هم در دقیقه 18، لاتزیو صاحب یک موقعیت خوب شد که باز هم ضربه ایموبیله را رینا دفع کرد. چهار دقیقه بعد روی پاس ایموبیله، این بار کوره‌آ صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.

 

 

1397824

 

اولین موقعیت میلانی ها در دقیقه 31 ایجاد شد. روی همکاری بورینی و پیانتک، این سوسو بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد میلان می توانست دروازه لاتزیو را باز کند اما ضربه پیانتک روی ارسال کالابریا هم تبدیل به گل نشد.

حملات دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند؛ حتی ایموبیله یک بار تیر دروازه میلان را به لرزه درآورد ولی در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم لاتزیو شروع بهتری داشت و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود، هرچند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه میلان ایجاد نکردند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 62، میلان می توانست به گل برسد اما ضربه سر پیانتک دقیقا به جایی رفت که استراکوشا، دروازه بان لاتزیو، حضور داشت.

حملات دو تیم ادامه داشت و هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، میلانی ها بیشتر بر بازی مسلط می شدند تا سرانجام در دقیقه 78 صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

 

1397823

 

1397826

 

 

خطا دورمیسی روی موساچیو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فرانک کسیه پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت استراکوشا، دروازه لاتزیو را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی هم این بازیکنان میلان بودند که تا اندازه ابتکار عمل را در دست داشتند و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها