کد خبر : 1604671 | 25 فروردين 1398 ساعت 08:37 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو سهمیه آسیایی عربستان مشخص شد؛

النصر صدر را تحویل الهلال داد

تیم النصر جدال حساس با الاتحاد را واگذار کرد تا صدر جدول لیگ عربستان را از دست بدهد.

النصر صدر را تحویل الهلال داد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم النصر که یکی از حریفان ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۰:۲۰ شنبه شب در استادیوم ملک فهد ریاض به مصاف تیم رده چهاردهمی الاتحاد رفت.

 

النصر که با توجه به برد شب گذشته الهلال در دیدار حساس مقابل الاهلی، شدیدا نیاز به پیروزی و حفظ صدر جدول داشت، برای کسب برد برابر الاتحاد تلاش می‌کرد ولی آنها در فاصله سه هفته به پایان فصل، سه امتیاز مهم را از دست دادند و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند تا ۶۱ امتیازی بمانند و با دو امتیاز کمتر نسبت به الهلال در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند.

 

الاتحاد در نیمه اول با دو گل الکساندر پریجوویچ صرب به برتری دست پیدا کرد، اما النصر در نیمه دوم با دبل عبدالرزاق حمدالله در دقایق ۶۹ و ۷۴ به بازی بازگشت و امیدوار به جبران نتیجه شد ولی در نهایت نتوانست حتی به یک امتیاز دست یابد و با گلی که در دقیقه ۸۸ از فهد المولد دریافت کرد، در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ باخت.

 

النصر در حالی مقابل الاتحاد شکست خورد که آخرین باخت آنها در لیگ حرفه‌ای عربستان در هفته هجدهم برابر التعاون اتفاق افتاده و این تیم پس از آن در هشت مسابقه پیاپی به برتری دست یافته بود.

 

با توجه به اینکه تنها سه هفته به پایان لیگ حرفه‌ای عربستان باقی مانده و الهلال با ۶۳ امتیاز و النصر با ۶۱ امتیاز، فاصله زیادی با الشباب ۵۰ امتیازی و رده سومی پیدا کردند، تیم‌های الهلال و النصر به طور مستقیم سهمیه حضور در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آوردند.

دیدگاه‌ها