کد خبر : 1604701 | 25 فروردين 1398 ساعت 10:50 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

حجازی گفت تیم ملی برایت ارزشی ندارد

بازیکن خط خورده: به خاطر پاداش به اردو نرفتم!

فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال که به همراه این تیم قهرمان جام ملت ها شده به اردوی اخیر این تیم دعوت نشده است و در تورنمنت روسیه و در بازی با تیم پرتغال و اسپانیا غایب خواهد بود.

بازیکن خط خورده: به خاطر پاداش به اردو نرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، در مورد دلیل خط خوردن این بازیکن و دو بازیکن دیگر حرف و حدیث های زیادی وجود دارد. یکی می گوید فرزانه توسلی به خاطر اعتراض به عدم پرداخت پاداش 20 میلیون تومانی قهرمانی جام ملت ها به تیم ملی دعوت نشده است و یکی هم می گوید این بازیکن و دو بازیکن دیگر در حمایت از شهناز یاری در اردوی تیم ملی حاضر نشدند و به همین خاطر خط خوردند. شهناز یاری سرمربی تیم نامی نو بعد از اینکه به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد این سمت را نپذیرفت و در اردوی تیم ملی حاضر نشد.

 

فرازنه توسلی در اظهار نظر صریح در این باره می گوید:  دلیل این اتفاق را نمی‌دانم من فقط با حجازی سرپرست تیم صحبت کردم، او به من گفت شما برای تیم ملی ارزش قائل نشده‌اید اما من گفتم ۱۵، ۱۶ سال است که برای تیم ملی زحمت کشیده‌ایم، چطور چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنید. به سرپرست تیم گفتم اگر دلیل خط زدن من از تیم ملی فنی باشد مشکلی نیست ممکن است یک مربی کار ما را نپسندد و نخواهد به تیم ملی دعوت کند. من تا الان حاشیه‌ای نداشتم اما اگر چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند که برای لباس تیم ملی ارزش قائل نشده‌ایم درست نیست. خودم هم در جریان این اتفاقات نیستم. باید از مربی و کادر بپرسید آنها باید پاسخگو باشند که دلیل خط زدن چیست.

 

توسلی در خصوص غیبتش در اردوی اول و دوم تیم ملی گفت: در اردوی اول به دلیل مسائل مالی و پاداش بود که حاضر نشدم. فکر می‌کنم روز دوم یا سوم اردو بود که به کمیته فوتسال رفتم و با انصاری‌فر و پرهیزگار صحبت کردم و مشکلات را گفتم. گفتم ما خالصانه برای تیم ملی کار کرده‌ایم چرا یک بار حق را به ما نمی‌دهید، گفتند شما به ما زمان نداده‌اید ما تازه سر کار آمده‌ایم، گفتم ما یک سال برای این پاداش‌ها جنگیده‌ایم که پرهیزگار گفت دنبال کار است تا پاداش ما را بدهند. بعد از این اتفاقات به کمیته فوتسال اعلام کردم از اردوی دوم به تیم ملی می‌آیم. یک روز قبل از آغاز اردوی دوم مشکلی برای من پیش آمد، من به سرپرست تیم زنگ زدم که او از من خواست با صوفی‌زاده تماس بگیرم. او در جریان مشکل من بود و گفت خانواده در اولویت است بعد هم که دو دیدار دوستانه ایران با روسیه برگزار شد. از چیزی خبر نداشتم تا اینکه لیست تیم ملی اعلام شد. به خاطر صحبت‌هایی که مطرح کرده بودند آزرده‌خاطر شدم. از کادر گرفته تا کمیته فوتسال همه می‌گفتند به خاطر یاری (مربی تیم ملی) نیامده‌اید. گفتم این حرف‌ها درست نیست چون همه می‌دانستند ما دنبال پاداش هستیم. حتی زمانی که در تیم نامی‌نو بودم به یاری گفتم اگر شما سرمربی تیم ملی هم شوید ما باز هم به اردو نمی‌آییم.


دروازه بان تیم ملی فوتسال در مورد شائبه هایی که در مورد حمایت او از شهناز یاری به وجود آمده است، گفت: اگر این حرف‌هایی که می‌گویند درست بود باید می‌گفتم چون شهرزاد مظفر و جدیدی نیستند من به تیم ملی نمی‌آیم چون قبلاً با این مربیان کار کرده بودم. یاری دنبال چیز دیگری بود که به ما مربوط نمی‌شد. مشکل ما در اردوی اول پاداش بود، در اردوی دوم هم به خاطر مسائل خانوادگی به تیم ملی نیامدم اما حجازی گفت چون دو اردو نیامده‌ای تیم ملی برایت ارزشی ندارد.

دیدگاه‌ها