کد خبر : 1604722 | 25 فروردين 1398 ساعت 11:56 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس به دنبال توافق جدید با برانکو ایوانکوویچ

در جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس صحبت هایی درباره تمدید قرارداد با برانکو و همچنین پرداخت معوقات او مطرح شد.

پرسپولیس به دنبال توافق جدید با برانکو ایوانکوویچ

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از پیروزی مقابل سایپا، اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه دادند. آن ها که به تازگی دور هم جمع شده اند، باتوجه به عدم پرداخت حقوق برانکو ایوانکوویچ تحت فشار هواداران هستند و البته در تلاشند تا هرچه زودتر این مسئله را حل کنند.

 

در جلسه امروز که به ریاست جعفر کاشانی برگزار شد، مدیرعامل سرخ ها ایرج عرب نیز حضور داشت. سه عضو دیگر نیز در جلسه حاضر بودند و در خصوص مسائل مختلف به صحبت و تبادل نظر پرداختند. در این بین مهم ترین مسئله، پرداخت حقوق برانکو بود و البته درباره شرایط تمدید قرارداد با او نیز صحبت هایی مطرح شد.

 

در ماه های اخیر موضوع حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی بارها به عنوان شایعه به گوش رسیده و عدم پرداخت حقوق او نیز سبب شده تا خودش نیز از وضعیت فعلی ناراضی باشد. این در حالی است که پیش بینی می شد باتوجه به حضور بازیکنان پرسپولیس در جام جهانی و جام ملت ها و همچنین صعود تیم به فینال لیگ قهرمانان، پیش بینی می شد سرخ ها مشکل مالی نداشته باشند اما حالا در بحران قابل توجهی فرو رفته اند.

 

شب گذشته نیز علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی با سایپا در خصوص عدم اطلاع از وضعیت هیئت مدیره به کنایه گفت: ما در سال 97 اصلاً کاشانی را ندیده‌ایم، از وزیر ورزش می‌خواهم بعد از انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه، عکس‌های آنها را نیز برای ما بفرستند تا ما آنها را بشناسیم. امیدوارم فردا همگی جمع شوند و ما قیافه‌های آنها را ببینیم، چرا که تاکنون آنها را ندیده‌ایم. واقعاً می‌گویم در اعضای هیئت مدیره ما فقط عرب را می‌بینیم و به‌جز او دیگر هیچ‌کس را نمی‌شناسیم. حداقل اعضای هیئت مدیره یک بار پیش ما بیایند و سال جدید را به ما تبریک بگویند تا ما هم آنها را ببینیم.

 

بیرانوند این صحبت ها را در پاسخ به سوالی راجع به مصاحبه روز گذشته جعفر کاشانی مطرح کرد. حالا باید دید هیئت مدیره سرخ ها به چه شکلی این وضعیت را مدیریت می کند و آیا موفق به نگه داشتن مربی موفق خود می شود یا خیر؟!

دیدگاه‌ها