کد خبر : 1604939 | 26 فروردين 1398 ساعت 11:20 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

تحریم ها و شکست مذاکرات فدراسیون با سرمربی سابق آلمان؛

آخرین شایعه؛ کلینزمن به ایران نمی آید

مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با یورگن کلینزمن چندان ایده آل پیش نرفته و به نظر می رسد این سرمربی آلمانی از هدایت تیم ملی ایران دور شده است.

آخرین شایعه؛ کلینزمن به ایران نمی آید

به گزارش ورزش سه، روز گذشته از طریق برخی منابع، خبری مبنی بر حضور احتمالی یورگن کلینزمن در تیم ملی ایران شنیده شد. این سرمربی آلمانی که بعد از قطع همکاری با تیم ملی آمریکا، حدود دو سال است که سرمربیگری نمی کند، در نخستین روزهای جدایی کارلوس کی روش از ایران به عنوان یکی از نامزدهای هدایت ایران معرفی شد.

 

پس از گذشت چند ماه و دور بودن نام او از تیتر اخبار مربوط به تیم ملی، دوباره خبر حضور کلینزمن در ایران جدی شد و حتی برخی درباره نزدیک بودن زمان امضای قرارداد او با فدراسیون ایران صحبت کردند.

 

1398186

 

اما شنیده ها حاکی از آن است که مذاکرات بین مربی آلمانی و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به خوبی پیش نرفته و احتمال اینکه کلینزمن سمت سرمربیگری تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد، بالا نیست. گفته می شود مسائلی مرتبط با تحریم های ایران، در این شکست یا توقف مذاکرات نقش داشته است.

 

باید دید آیا گفتگوهای ایران با سرمربی پیشین تیم های ملی آلمان و آمریکا ادامه خواهد داشت یا گزینه های دیگری به تیم ملی نزدیک و در نهایت انتخاب می شوند. در این راه شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تا پایان هفته جاری سرمربی ایران مشخص می شود. اما از آنجا که فدراسیون فوتبال علاقه ای به اطلاع رسانی دقیق در این موضوع ندارد، همه چیز در حد شایعه باقی می ماند، حتی مذاکره و عدم توافق با کلینزی.

 

دیدگاه‌ها