کد خبر : 1604952 | 26 فروردين 1398 ساعت 11:45 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار و دغدغه غیبت بازیکنان کلیدی مقابل سپیدرود

پارس جنوبی جم همچون دیدارهای گذشته برای بازی با سپیدرود رشت نیز چند بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.

تارتار و دغدغه غیبت بازیکنان کلیدی مقابل سپیدرود

به گزارش "ورزش‌سه"، پارس جنوبی در شرایطی در هفته های گذشته به میدان رفته که در هر بازی تعدادی محروم و مصدوم در جمع این تیم حضور داشتند و مهدی تارتار هیچ گاه تیمش را با نفرات کامل به زمین نفرستاده است.


به عنوان مثال در بازی هفته گذشته با نفت آبادان 7 بازیکن کلیدی پارس جنوبی در ترکیب این تیم غایب بودند. در آن مسابقه شهرام گودرزی و عماد میرجوان به دلیل محرومیت و فرزاد حاتمی، متین کریم زاده، سعید محمدی فر، محسن خاکسار و حسین پورامینی به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم شان را همراهی کنند. حتی کار به جایی رسید که در بازی با نفت دو دروازه بان ذخیره به نام های احمد گوهری و سینا حاج وند روی نیمکت ذخیره نشستند.


این شرایط اما ظاهرا برای پارس جنوبی ادامه دار خواهد بود؛ مهدی تارتار برای بازی این هفته مقابل سپیدرود رشت نیز ابراهیم صالحی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. همچنین هنوز وضعیت مصدومان پارس به طور دقیق مشخص نیست و احتمال دارد آنها به بازی روز جمعه نیز نرسند.


غیبت بازیکنان کلیدی این روزها به یکی از دغدغه های اصلی کادرفنی پارس جنوبی تبدیل شده و باید دید تارتار و همکارانش برای بازی حساس پیش رو با سپیدرود چه تدبیری برای عبور از این بحران خواهند داشت.
گفتنی است؛ پارس جنوبی از ساعت 19 روز جمعه 30 اردیبهشت میزبان سپیدرود رشت است.

دیدگاه‌ها