کد خبر : 1605057 | 26 فروردين 1398 ساعت 17:34 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس از ما باهوش تر بازی کرد و برد

رمضانی: بازی کردن زیر نظر الگویت لذت بخش است

مهاجم رشتی تیم فوتبال سایپا معتقد است که در همه بازی ها فقط برای بردن به میدان می روند و هیچ تفاوتی ندارد که در مقابل چه تیمی قرار خواهند گرفت.

رمضانی: بازی کردن زیر نظر الگویت لذت بخش است

به گزارش "ورزش سه " تیم فوتبال ساپپا در آخرین دیدار خود مقابل پرسپولیس در حالی تن به یک شکست خفیف سه بر دو داد که گل اول این دیدار را این تیم در همان دقایق ابتدایی به ثمر رسانده بود .


 آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت تیم سایپا یکی از بازیکنان ثابت این تیم در طول فصل بوده است که در این دیدار علی رغم تلاش فراوانی که در مصاف با مدافعان مستحکم پرسپولیس داشت  پایش به گلزنی باز نشد.

 

 او درباره آخرین بازی این تیم و شرایط کلی سایپا در ابتدا با اشاره به اینکه بازی را خیلی خوب شروع کردند اظهار داشت:« ما در این دیدار آمده بودیم که هر طوری که شده است سه این بازی را ببریم. خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما تیم پرسپولیس باهوش تر و با تجربه تر از تیم ما عمل کرد و توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد . البته تیم ما اگر یک خورده باتجربه بیشتری عمل می کرد  می توانستیم  لااقل یک امتیاز از بازی بگیریم .»


وی درباره اینکه شائبه های زیادی که بعد از این بازی به وجود آمد گفت :«  با توجه به شناختی که همه از علی دایی دارند  باید بدانید که به هیچ وجه این جور مسائل را نمی توانید به کسی مثل علی دایی نسبت بدهید . چه در این بازی و چه در بازی های پیش رو علی دایی همواره از ما  خواسته است  در هر بازی فقط برای برد به میدان  برویم و این همان ذهنیتی است که دایی همیشه سعی کرده است به وجود بازیکنانش القا کند.پس  لطفا سعی نکنید با عنوان کردن چنین مسائلی تیم سایپا را به حاشیه بکشانید .»

 

 آرمان رمضانی در ارتباط با اینکه پست بازی او دقیقا همان پست علی دایی است و کمکی که در این زمینه می تواند از دایی بگیرد گفت:« صد درصد یکی از دلایل بارزی که با توجه به پیشنهاداتی که داشتم سایپا را انتخاب کردم وجود علی آقا بود. دایی در نحوه جاگیری و همچنین شکل پرس کردن و علاوه بر اینها طرز سه گام رفتن ، تخریب تیم حرف و فضا سازی های لازم و روی هم رفته همه آن چیزهای را که یک مهاجم باید یاد بگیرد، با من صحبت کرده است. در کل بازی کردن برای کسی که زمانی الگوی شما بوده است لذت خاصی دارد.»
 رمضانی در باره سابقه بازی در لیگ برتر گفت : « من قبلا هم با لباس ملوان هم سابقه بازی در لیگ برتر را دارم و بعد از آن  هم به تیم های فجر و پاس همدان و مس رفسنجان هم رفتم و در اخر با بازی در تیم اکسین دوباره دیده شدم و در حال حاضر در سایپا حضور دارم و از انتخاب این  تیم هم قطعا راضی هستم.»


وی درباره نحوه عملکردش تا به این جا و تعداد گل های که تا به حال به ثمر رسانده است گفت:« مطمئنا گل زدن همان انتظاری است که  ممکن است همه از من  داشته باشند اما من علاوه براین وظیفه نقش تخریب و فضا سازی برای دیگر مهاجمان تیم هم باید داشته باشم . اما  می پذیرم که باید گلهای بیشتری را بزنم که امیدوارم در بازی های بعدی خصوصا در مقابل سپاهان و پدیده بتوانم  جواب اعتماد علی آقا را  هر چه بیشتر بدهم .»
 وی در پایان گفت :«   در این 5 هفته باقی مانده با وجود اینکه خیلی سخت است اما می خواهیم  تمام سعی خود را انجام دهیم بلکه در صورت امکان بتوانیم سهمیه  لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم و در صورت تحقق چنین امری بی نهایت از کارنامه مان راضی خواهیم  بود .»

دیدگاه‌ها