کد خبر : 1605063 | 26 فروردين 1398 ساعت 17:54 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی و کارون، نگران دو هفته پایانی

هومن افاضلی به همراه تیمش در حال حاضر یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین تر محسوب می‌شوند و این مربی امیدوار است طی دو هفته باقیمانده به نتایج لازم دست یابد.

افاضلی و کارون، نگران دو هفته پایانی

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته اول به هفته‌های پایانی و سرنوشت ساز خود نزدیک می‌شود و این در حالی است که همچنان شرایط تیم صعود کننده و سقوطی فصل مشخص نشده است.


کارون اروند خرمشهر یکی از تیم‌هایی است که طی دو بازی باقیمانده به دنبال شانس بقا است تا سهمیه این استان را حفظ کند. نماینده اروند که علیرغم مدیریت نامناسب و مشکلات بزرگی که دنبال می‌کند، با هدایت هومن افاضلی توانسته برای تیمهای مدعی صعود نتایج خوبی کسب کند و اکنون در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل هم امتیاز با خونه به خونه و شهرداری تبریز در سودای دستیابی به امتیاز بقا است.

 

کارونی‌ها البته طی روزهای اخیر نگرانی خود بابت اتفاقات غیرفوتبالی در هفته‌های باقی مانده را اعلام کرده‌اند و امیدوارند از سوی مدیران فوتبالی نظارت لازم در این خصوص صورت گیرد. پیشنهاد به برخی بازیکنان این تیم برای حضور در فصل آینده در تیم دیگری از جمله اتفاقاتی است که باعث شده تا نگرانی هومن افاضلی را به دنبال داشته باشد. هرچند بازیکنان جوان و جویای نام او با گزارش این موضوع به سرمربی خود به دنبال اعلام وفاداری و تلاش برای بقای تیم هستند. باید دید در نهایت طی فرصت باقیمانده، هومن افاضلی و شاگردان فارغ از تمام مشکلاتی که دنبال می‌کنند، قادر به دریافت مجوز بقا خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها