کد خبر : 1605108 | 26 فروردين 1398 ساعت 22:20 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: دیدار آژاکس مقابل رئال مادرید را فراموش نکنید

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر آژاکس حاضر شد.

آلگری: دیدار آژاکس مقابل رئال مادرید را فراموش نکنید

به گزارش "ورزش سه"، با کسب تساوی 1-1 در دیدار رفت در خانه آژاکس در آمستردام، یوونتوس از شانس بیشتری نسبت به تیم هلندی برای صعود به دور بعدی برخوردار است، اما آلگری آژاکس را تیم قابل احترامی خوانده و تاکید کرد تیمش باید مانند دیدار برگشت برابر اتلتیکومادرید بازی کند.

 

شرایط بازیکنان: "ماریو مانژوکیچ در بازی فردا شب غایب خواهد بود و باید در مورد اینکه چه کسی از بین پائولو دیبالا و مویس کین به میدان برود تصمیم بگیرم. اگر یکی از این دو بازیکن در ترکیب قرار گیرد آنگاه یک نفر از میان ژائو کانسلو و متئو دی شیلیو جایی در ترکیب اولیه نخواهد داشت. اگر دیبالا به میدان برود او کاپیتان خواهد بود و در غیر اینصورت، بازوبند بر دستان لئوناردو بونوچی بسته خواهد شد.

 

من برای سلامت بازیکنان ارزش زیادی قائل هستم و در مورد هیچ بازیکنی ریسک نخواهیم کرد. پس در دیدار فردا شب من از نفرات ذخیره به جای بازیکنان مصدوم بهره خواهم برد.

 

1398303

 

دیدار برابر آژاکس: "نتیجه بازی رفت هیچ تاثیری در دیدار فردا شب نداشته و این مسابقه یک نبرد برای صعود است. باید با همان نگرشی که در دیدار برگشت مقابل اتلتیکومادرید در میدان حاضر شدیم به میدان برویم. احترام زیادی برای آژاکس قائل هستیم و باید در زمانبندی حرکات خود دقیق باشیم.

 

باید با درک صحیحی از شرایط مسابقه وارد زمین شده و فراموش نکنیم آژاکس در برابر رئال در برنابئو بسیار درخشان ظاهر شد. ما باید فردا بسیار تهاجمی باشیم و به آژاکس فرصت ارائه نمایش دلخواهش را ندهیم. اگر فرانکی دی یونگ در بازی فردا شب بازی کند باید وی را کنترل کنیم، اما هدف ما صعود به دور بعدی بدون توجه به ترکیب بازیکنان آژاکس است."

 

شرایط کریستیانو رونالدو: "او کیفیت فوق العاده ای داشته و در لحظات سرنوشت ساز تبدیل به بازیکنی غیرقابل توقف می شود و کیفیت او از نگاهش پیداست."

دیدگاه‌ها