کد خبر : 1605142 | 27 فروردين 1398 ساعت 10:00 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره های فوتبال به آتش سوزی کلیسای نوتردام

بعد از آتش‌سوزی مهیب در کلیسای مشهور نوتردام پاریس، نیمار و کیلیان امباپه، ستاره‌های پاری سن ژرمن و پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد ناراحتی و تاسف خود را از این واقعه ابراز کردند.

واکنش ستاره های فوتبال به آتش سوزی کلیسای نوتردام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آتش‌سوزی مهیب در کلیسای جامع نوتردام، این کلیسای مشهور شهر پاریس عملاً به تخریب بخشی وسیعی از این بنای مهم تاریخی برای مردم فرانسه منجر شد، ستاره‌های دنیای فوتبال در شبکه‌های اجتماعی، ناراحتی و تاسف خود را از این حادثه ابراز کردند و میدان‌دار این واکنشهای فوتبالی، دو ستاره تیم پاریسی PSG و ستاره فرانسوی منچستریونایتد بودند.

 

نیمار، ستاره برزیلی باشگاه PSG که با پیراهن این تیم در پاریس بازی می‌کند با انتشار یک طرح از شخصیت داستانی گوژپشت نوتردام که در حال گریستن به خاطر کلیسا است نوشت:" برای فرانسه دعا کنید".

 

1398348

 

کیلیان امباپه، هم‌تیمی نیمار در PSG هم در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از ساختمان در حال سوختن کلیسای نوتردام بر روی آن از دو ایموجی گریان و پرچم فرانسه استفاده کرد تا تاسف خود را از این حادثه نشان داده و با مردم کشورش ابراز همدردی کند.

 

پل پوگبا، ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد هم با انتشار عکسی از کلیسای نوتردام و استفاده از ایموجی قلب شکسته به این موج پیوست و ناراحتی خود را از حادثه به اشتراک گذاشت.

 

1398347

 

از دیگر بزرگان دنیای فوتبال که تا کنون به این حادثه واکنش نشان داده‌اند می‌توان به دیوید بکهام، الکساندر لاکازت، گری لینه‌کر و دیدیه دروگبا اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها