کد خبر : 1605182 | 27 فروردين 1398 ساعت 12:07 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: مسی در آمادگی کامل است

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در آستانه بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی اعلام کرد که لیونل مسی در فرم کاملا آماده ای به سر می برد.

والورده: مسی در آمادگی کامل است

به گزارش "ورزش سه"، مسی در دیدار هفته قبل برابر شیاطین سرخ در الدترافورد، با ضربه ای که توسط کریس اسمالینگ به صورتش زده شد، دچار خونریزی از ناحیه بینی شد و در دیدار این هفته بارسا مقابل اوئسکا هم به میدان نرفت.

این ستاره آرژانتینی از سال 2013 به بعد، نتوانسته در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ گلزنی کند اما والورده امیدوار است که او بتواند به این روند پایان بدهد.

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد ناکامی های مسی در گلزنی در این مرحله از چمپیونزلیگ گفت:" این به آن معنی است که او به گلزنی دوباره نزدیک است. آمار در مورد گذشته است، نه در مورد آینده. ما نمی دانیم چه اتفاقی رخ می دهد و این برای همه یک انگیزه ایجاد می کند.  

بعد از ضربه ای که به صورتش خورد، او در حال حاضر شرایط خوبی دارد و برای دیدار مقابل منچستریونایتد، در آمادگی کامل است."

 

1397492

 

منچستریونایتد در مرحله قبل توانست شکست 2-0 دیدار رفت مقابل پاری سن ژرمن را با برتری 3-1 در دیدار برگشت جبران کند و با توجه به حضور اوله گنار سولسشر روی نیمکت این تیم، بسیاری این تیم را دارای همان روح جنگجویی تیم 1999 که توانست در فینال چمپیونزلیگ 2-1 بایرن را در نوکمپ شکست بدهد، می دانند اما والورده اهمیتی به این مسائل نمی دهد.

" من خودم سرنوشتم را رقم می زنم. ما در این دیدار باید خودمان، سرنوشت مان را رقم بزنیم و منچستریونایتد هم همین طور.

ترسی وجود ندارد؛ تنها یک هیجان فوق العاده داریم. ما آماده صعود هستیم و می دانیم هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. فکر می کنم همه ما می دانیم که یک دیدار دشوار در پیش است و همه ما منتظر آن هستیم."

دیدگاه‌ها