کد خبر : 1605199 | 27 فروردين 1398 ساعت 12:49 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرایش بارسلونا برای عبور از شیاطین سرخ

بارسلونا که در بازی رفت با منچستریونایتد در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نمایش چندان درخشانی نداشت ولی 1-0 به پیروزی رسید آماده است تا در نوکمپ صعودش به نیمه‌نهایی را قطعی کند.

آرایش بارسلونا برای عبور از شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در اولدترافورد در مقابل منچستریونایتد انجام داد با اینکه نمایش چندان درخشانی نداشت ولی موفق شد با یک گل به پیروزی برسد. گلی در خانه حریف که امشب در بازی برگشت دو تیم در نوکمپ امتیاز بسیار باارزشی برای والورده و شاگردانش به حساب می‌آید.

 

بارسلونا در حالی قدم به این مسابقه می‌گذارد که در 30 بازی خانگی قبلی خود در چمپیونزلیگ بدون شکست بوده و در 27 بازی به پیروزی رسیده است.

 

1398413

 

لیونل مسی که این هفته در بازی مقابل اوئسکا در لالیگا استراحت کرده بود امشب در بازی مقابل شیاطین سرخ به میدان برمی‌گردد. مسی در بازی رفت دو تیم درگیری شدیدی با کریس اسمالینگ بازیکن یونایتد داشت ولی مصدومیت او جدی نبود و حضور او در بازی امشب قطعی است.

 

والورده در بازی مقابل اوئسکا علاوه بر مسی به فیلیپ کوتینیو، نلسون سمدو، کلمنت لانگلت، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه، یوردی آلبا و لوئیس سوارز هم استراحت داده بود که امشب انتظار می‌رود همگی به ترکیب بارسلونا برگردند.

 

مارک آندره تراشتگن طبق معمول درون دروازه خواهد ایستاد و سمدو، پیکه، لانگلت و آلبا خط دفاعی چهارنفره بارسا را خواهند ساخت. پیکه و لانگلت در مرکز خط دفاعی و آلبا در سمت چپ و سمدو در سمت راست بازی خواهند کرد.

 

1398414

 

بوسکتس جلوتر از خط دفاعی وظایف هافبک دفاعی را به عهده خواهد گرفت و راکیتیچ در سمت چپ و آرتور در سمت راست او خط میانی بارسلونا را تشکیل می‌دهند.

 

خط حمله قدرتمند بارسلونا از مسی، کوتینیو و سوارز تشکیل خواهد شد. ستاره اروگوئه‌ای به عنوان مهاجم مرکزی به میدان خواهد رفت و مسی در سمت راست و کوتینیو در سمت چپ برای باز کردن دروازه یونایتد تلاش خواهند کرد.

 

یکی از غایبین مهم بارسا در این بازی به احتمال زیاد ساموئل اومتیتی خواهد بود و والورده به دلیل اینکه او تازه از مصدومیت بازگشته به احتمال زیاد برای به بازی فرستادنش ریسک نخواهد کرد. با توجه به حضور عثمان دمبله در بازی مقابل اوئسکا هم به نظر می‌رسد او در مقابل یونایتد نیمکت‌نشین خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها