کد خبر : 1605208 | 27 فروردين 1398 ساعت 13:07 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز بلیت فروشی از ساعت ۱۲، ورود به ورزشگاه از ساعت ۱۴

در فولادشهر خبری از بلیت بازی پرسپولیس و ذوب نیست

با توجه به اعلام اماکنی که باشگاه ذوب آهن برای فروش بلیت های دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اعلام کرده است مقرر شد تا در محل ورزشگاه هیچ بلیتی فروخته نشود.

در فولادشهر خبری از بلیت بازی پرسپولیس و ذوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز چهارشنبه و از بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند. دیداری که همیشه از جانب هواداران دو تیم مورد استقبال قرار گرفته و به همین دلیل مسئولان برگزاری این دیدار به دنبال رفع مشکلاتی که در نحوه بلیت فروشی و برگزاری این دیدار در مصاف های قبلی بوده هستند تا بتوانند با کمترین ناهماهنگی این بازی را به سرانجام برسانند.

 

یکی از تصمیماتی که در این باره گرفته شده به نحوه بلیت فروشی این دیدار بر می گردد و جهت جلوگیری از تجمع هواداران در محل ورزشگاه فولادشهر هیچ بلیطی فروخته نمیشود و به جای آن ۳ مکان در اصفهان و فولادشهر جهت بلیط فروشی در نظر گرفته شده است و در همین راستا مجموعه شفق ذوب آهن، ورزشگاه ملت اصفهان و سالن آمفی تئاتر امام رضا ( ع) فولادشهر جاهایی هستند که بلیت های این دیدار را به فروش خواهند رساند.

 

نکته قابل توجه در این مورد اینکه بلیت فروشی مربوط به این بازی، روز  چهارشنبه(روز برگزاری بازی) و از ساعت ۱۲ در مکان های نامبرده فروخته خواهد شد و درهای ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۴ به روی هواداران باز می شود. دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها