کد خبر : 1605229 | 27 فروردين 1398 ساعت 14:36 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور بازیکنان سابق و با انگیزه؛

جنگ نیابتی سرخابی‌ها در تهران و اصفهان

این هفته رقبای پرسپولیس و استقلال، بازیکنان و مربیانی را در اختیار دارند که به واسطه حضور در تیم های سرخابی، از انگیزه بالایی برای تقابل با این تیم ها برخوردار هستند.

جنگ نیابتی سرخابی‌ها در تهران و اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و ششم یکی از تعیین کننده ترین و حساس ترین هفته های لیگ هجدهم است. جایی که پرسپولیس در خارج از خانه به مصاف ذوب آهن می رود و استقلال و سپاهان و تراکتور نیز دیدارهای حساسی را مقابل رقبا برگزار می کنند. اما جدال سرخابی ها با تیم های سبزپوش لیگ از جهت دیگری هم مورد توجه است. علیرضا منصوریان تمام تلاشش را خواهد کرد تا پرسپولیس را متوقف کند و از آن طرف نیز خالقی فر، علوان زاده و کنعانی زادگان با انگیزه مضاعف به مصاف استقلال خواهند رفت.

 

جنگ نیابتی برای توقف پرسپولیس

 

از همین حالا هواداران استقلال در صفحات اجتماعی از علیرضا منصوریان درخواست کرده اند که مثل لیگ پانزدهم پرسپولیس را متوقف کند و مانع از قهرمانی این تیم شود. خود منصوریان نیز انگیزه بسیار بالایی برای رقم زدن این نتیجه و تحمیل یک شکست دیگر به برانکو ایوانکوویچ دارد. او در این سال‌ها همیشه عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته و این بار هم در یک مقطع حساس به پرسپولیس رسیده است.

 

علاوه بر منصوریان، امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم ذوب آهن نیز با انگیزه بسیار وارد زمین خواهد شد. او اگرچه پیراهن استقلال را بر تن نکرده اما در مقاطع مختلف علاقه خود به این تیم را نشان داد و حالا فرصت این را دارد که رقیب سنتی آبی پوشان را متوقف کند. از طرف دیگر ذوب آهن با برتری در مقابل پرسپولیس، به رتبه ششم نزدیک می شود که اتفاق ایده آلی است.

 

پرسپولیسی های سابق علیه شاگردان شفر

 

در تهران، ماشین سازی میانه جدولی مقابل استقلال تهران حاضر خواهد شد. سبزپوشان تبریزی البته وظیفه سنگینی را در هفته های پایانی دارند و آن هم شکست رقبای تراکتور در راه قهرمانی است. وظیفه ای که البته فارغ از مالک مشترک و...، هواداران تبریزی بر دوش ماشین چی ها گذاشته اند.

 

اما چند بازیکن ماشین سازی هم باتوجه به بازی در تیم پرسپولیس، مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی انگیزه های خاص و جالبی خواهند داشت. رضا خالقی فر که در لیگ چهاردهم و پانزدهم در پرسپولیس حضور داشت، حالا یکی از بازیکنان باسابقه ماشین سازی محسوب می شود و در خط حمله این تیم بازی خواهد کرد. دیگر مهره با انگیزه ماشین سازی احسان علوان زاده است. هافبک چپ سابق سرخ ها که با پیراهن پرسپولیس نتوانست توانایی های خود را ثابت کند، حالا در ورزشگاه آزادی این فرصت را دارد که در مقابل استقلال درخشان ظاهر شود و هواداران پرسپولیس و تراکتور را خوشحال و راضی کند.

 

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سابق استقلال و پرسپولیس دیگر بازیکنی است که با میل بالا برای درخشش وارد چمن آزادی خواهد شد. کنعانی در یک مقطع کوتاه برای پرسپولیس بازی کرد اما پس از خدمت سربازی در انتقالی عجیب به استقلال پیوست. او که چند ماه پیش از پیوستن به استقلال ابراز پشیمانی کرد، امیدوار است حالا با درخشش در مقابل آبی پوشان پایتخت، بار دیگر مورد توجه قرمزها قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها