کد خبر : 1605232 | 27 فروردين 1398 ساعت 14:48 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

هراس بارسلونا بی دلیل نیست

یونایتد در نوکمپ؛ شیاطین هرگز نمی میرند

کمتر کسی پس از شکست 0-1 یونایتد از بارسا در اولدترافورد، کار شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان را تمام شده می داند؛ حتی اگر تیم مقابل، بارسلونا با فوق ستاره آرژانتینی اش باشد.

یونایتد در نوکمپ؛ شیاطین هرگز نمی میرند

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا روز گذشته در نشست خبری خود گفت که تیمش از هیچ حریفی نمی ترسد ولی اگر قرار به ترسیدن از یونایتد باشد، او از روح تیمی آنها در هراس است.

یونایتد سال هاست که موفق به قهرمانی چمپیونزلیگ نشده است و سال ها نیز از رسیدن به نیمه نهایی بازمانده اما فصل جاری نه یک بار که سه بار دست به معجزه زده تا هوادارانش را بیش از پیش به موفقیت امیدوار کند. حتی شکست 0-1 بازی رفت نیز باعث نشده تا خوشبینی از میان هواداران تیم رخت ببندد.

 

 

1388406

 

 

یونایتد در یک هشتم نهایی، بازی رفت را با دو گل در زمین خود به پی اس جی واگذار کرد و در حالی که همه کار این تیم را تمام شده می دانستند، در بازی برگشت 1-3 به پیروزی رسید و معجزه وار راهی یک چهارم نهایی شد. گل دقیقه 93 مارکوس راشفورد، سند صعود شیاطین سرخ را در پارک دو پرنس امضا کرد.

در دور گروهی و در بازی برگشت با یوونتوس، در حالی که میزبان با گل دقیقه 65 کریستیانو رونالدو پیش بود و می توانست یونایتد را گلباران کند، گل های بعدی را نزد تا به یونایتد جان تازه ای بدهد. کاشته خوان ماتا در دقیقه 86 و سپس گل به خودی لئو بونوچی، یک نتیجه شگفت آور را در تورین رقم زد. پس از بازی مورینیو رو به هواداران یوونتوس با شادی تحریک کننده اش خبرساز شد.

 

 

1398444

 

1398443

 

 

در آخرین بازی دور گروهی نیز یونایتد در جدال با یانگ بویز و در حالی که در رقابت صعود با والنسیا بود، به لطف گل دقیقه 90 مروان فلینی توانست معجزه ای دیگر را رقم بزند و به یک هشتم نهایی راه یابد.

 

هواداران یونایتد یک شعار مخصوص دارند که می گوید ما هرگز نمی میریم. شعاری که ریشه در تاریخ شیاطین سرخ دارد. در این فصل از لیگ برتر، یونایتد سه بار در دقایق پایانی توانست بازی باخته یا مساوی را با برد عوض کند.

 

 

1398446

 

 

برابر نیوکاسل در اولدترافورد، یونایتد ابتدا با دو گل عقب افتاد و سپس توانست سه گل بزند و پیروز شود. گل دقیقه 90 الکسیس سانچس، آب سردی بود بر پیکر نیوکاسلی ها. برابر بورنموث نیز گل دقیقه 92 راشفورد، سند برتری یونایتد را امضا کرد و مقابل ساوتهمپتون نیز لوکاکو با گل دقیقه آخر خود باعث برتری یونایتد شد.

 

بیهوده نیست که جرارد پیکه در پایان بازی رفت تاکید داشت که در نوکمپ باید با زدن چند گل، کار یونایتد را تمام کنند؛ چرا که آنها همیشه یک جان اضافی دارند. اگر به همه اینها باور ندارید، فینال 1999 لیگ قهرمانان در نوکمپ را تماشا کنید که یونایتد چگونه در در دقایق تلف شده با دو گل تدی شرینگام و اوله گنار سولسشر توانست بازی باخته برابر بایرن را با برد 1-2 عوض کرده و تاج قهرمانی را بر سر بگذارد.

سولسشر امشب در قامت سرمربی شیاطین سرخ به نوکمپ بازخواهد گشت تا شاید یک معجزه دیگر را رقم بزند.

 

 

 

1398448

 

1398450

 

دیدگاه‌ها