کد خبر : 1605243 | 27 فروردين 1398 ساعت 15:38 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

عقاب آسیا به حسینی کمک می کند

حمایت از مهدی رحمتی به سبک وینفرد شفر!

سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ماشین سازی به حمایت از کاپیتان تیمش پرداخت.

حمایت از مهدی رحمتی به سبک وینفرد شفر!

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی بعد از بازی با پرسپولیس تحت شدیدترین فشارها قرار گرفت، بعد از اینکه فرشید اسماعیلی پنالتی را خراب کرد اینطور عنوان شد که رحمتی اجازه زدن پنالتی را به پاتوسی نداده است و این موضوع حاشیه بزرگی را برای کاپیتان استقلال رقم زد. هرچند این موضوع توسط وینفرد شفر تکذیب شد اما حاشیه های آن تا بازی با سایپا هم ادامه داشت، بازی که در آن مهدی رحمتی نیمکت نشین بود اما در پایان بازی یک سکوی خاص علیه او شعار دادند و یک بازیکن نیمکت نشین را مقصر تساوی تیمش دانستند.


شفر بعد از بازی با سایپا در  مورد رحمتی صحبتی نکرد اما بازی با ماشین سازی فرصتی شد تا سرمربی استقلال به حمایت از کاپیتان تیمش بپردازد: او در آینده و گذشته برای ما مهم است. او به تیم کمک کرده و همیشه برای تیم کار کرده و هیچ گاه علیه تیم کار نکرده است. این مطالب علیه او در رسانه ها منصفانه نیست. او یک جنتلمن در تیم ما است و با تجربه ای که دارد به حسینی نیز کمک کرده است، عقاب آسیا به حسینی کمک کرده است. نمی خواهم مردم درباره اسم رحمتی بد صحبت کنند. او دروازه بان بسیار خوبی است، بازیکن من است و به او اعتماد دارم.


انتقادهایی که در این روزها به مهدی رحمتی می شود از آن جهت عجیب است که او یکی از بهترین فصول فوتبالش را پشت سر می گذارد و با ثبت 12 کلین شیت یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر بوده است اما حالا انتظار می رود با حمایت سرمربی استقلال او از این به بعد با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کند و تلاش کند با استرس کمتر خاطرات تلخ دو هفته گذشته را از ذهنش پاک کند.

دیدگاه‌ها