کد خبر : 1605376 | 28 فروردين 1398 ساعت 10:08 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب تراکتور بازنده متحول می شود؟

احتمال دارد سرمربی بلژیکی تراکتورسازی تغییراتی را در ترکیب تیمش مقابل پیکان به وجود آورد.

ترکیب تراکتور بازنده متحول می شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در حالی روز جمعه میزبان پیکان تهران است که هفته گذشته 3 امتیاز ارزشمند را مقابل سپیدرود از دست داد و شانس خود برای رسیدن به قهرمانی را کاهش یافته دید. از این رو شاگردان جورج لیکنز هرچه در توان دارند باید در 5 هفته پایانی لیگ برتر بگذارند تا شاید بتوانند اولین جام تاریخ را به آغوش بکشند.


در بازی گذشته تراکتورسازی مقابل سپیدرود این تیم چند غایب داشت و برخی بازیکنان هم عملکرد خوبی در ترکیب تیم نداشتند. از این رو شنیده می شود احتمال دارد لیکنز برای بازی با پیکان تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.


تغییر قطعی در ترکیب تراکتور حضور محمدرضا اخباری در چارچوب دروازه تیمش است که جایگزین محسن فروزان خواهد شد. از این رو شنیده می شود شاید لیکنز در خط دفاعی نیز یک تغییر ایجاد کند و همچنین در خط هافبک با توجه به پایان مصدومیت سوگیتا شاید او به ترکیب اصلی تیمش برگردد. اتفاقی که می تواند منجر به نیمکت نشین شدن یکی از ستاره های هجومی تراکتور مثل ساسان انصاری یا آنتونی استوکس شود. با این وجود تراکتورسازی با توجه به داشتن مهره های فراوان شرایط خوبی از این بابت دارد و بعید است در بازی با پیکان مشکلی گریبان این تیم را بگیرد.


دیدار تراکتورسازی و پیکان ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها