کد خبر : 1605811 | 29 فروردين 1398 ساعت 22:40 | 64.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات بچگانه ای داشتیم

دایی: هیچ توجیهی برای شکست نداریم

سرمربی سایپا درباره شکست دیدار امروز برابر سپاهان معتقد است هیچ دلیلی نمی تواند توجیهی بر بازی بد بازیکنان این تیم باشد.

دایی: هیچ توجیهی برای شکست نداریم

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش برابر سپاهان درباره نتیجه به دست آمده گفت: متاسفانه امروز بدترین بازی فصل مان را انجام دادیم. به هیچ عنوان خوب نبودیم و در خط دفاع و دروازه اشتباهات عجیب و غریبی داشتیم که نمی دانم اسمش را چه بگذارم. متاسفانه این بازی را از دست دادیم. در همان نیمه اول توانستیم به بازی برگردیم اما گل دقایق پایانی سپاهان در نیمه اول، بدترین زمان ممکن بود و در آغاز نیمه دوم نیز با اشتباه بچه گانه ای روبرو شدیم که اصلا چیزی درباره آن نمی توان گفت. متاسفانه دروازه بان ما اشتباهات کودکانه ای در گل های اول و سوم و چهارم داشت. با اینکه دروازه بان مان خوب کار نکرد خط دفاع مان هم بازی خوبی از خود ارائه نداد. البته در این باره می شود گفت کل بازیکنان ما بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و در این دیدار ما مستحق شکست بودیم.


دایی در این باره ادامه داد: ما امروز سعی کردیم به چند تا از بازیکنان مان که پشت سر هم بازی کردند استراحت دهیم اما بازیکنانی که به عنوان جانشین به عنوان آمدند نتوانستند جوابگو باشند. بهرحال ما تعداد مشخصی بازیکن داریم و به همین دلیل هر از گاهی باید به تعدادی از بازیکنان استراحت دهیم.


سرمربی سایپا درباره عدم حضور مدافع این تیم، علیاری گفت: متاسفانه امروز به دلایل انضباطی آقای علیاری را در اختیار نداشتیم. ان تصمیم را کمیته انضباطی باشگاه گرفت. یکسری تصمیمات غلط باعث شد تا علیاری  در این دیدار همراه ما نباشد. بهرحال برای ما هم اخلاق اهمیت ویژه ای دارد. بیشتر از برد و باخت نتایج اخلاقی برای ما اهمیت دارد. شما ببینید در دیدار امروز که خط دفاع مان آنقدر بد کار کرد بازیکن خاصی نداشتیم که بخواهد بازی کند. بهرحال ما تابع باشگاه هستیم. با اینکه عامل شخص دیگری بود و رفتار رضا در جواب او بود اما باز هم اعتراضی نداریم و به تصمیم باشگاه احترام گذاشتیم. متاسفانه کسانی که عامل این اتفاق بودند از باشگاه اخراج شدند.


او درباره اظهارنظر قلعه نویی نسبت به وی که از دایی به عنوان یکی از بزرگان فوتبال جهان نام برد و عنوان کرد در ایران به وی آن طور که باید بها نمی دهند گفت: خیلی از آقای قلعه نویی ممنونم. ما در ایران زندگی می کنیم که برخی اتفاقات نتیجه عکس دارد که باعث تعجب است.


دایی درباره حضو دوبراره منادی پس از هفته ها در دروازه این تی گفت: آقای منادی مدتی مصدوم بود و در دو سه بازی اخیر دقت کنید دروازه بان سوم ما روی نیمکت می نشست. بهرحال ما گفتیم با بازی دادن به وی در این بازی باعث شویم تا آغاز دوباره ای داشته باشد که متاسفانه این گونه شد. از فرصت دقیقه دوم که او باید با دست می گرفت اما با پا  گرفت تا گل های ابتدایی که هم او و هم مدافعان ما مقصر بودند باعث شد تا وضعیت مان کاملا مشخص شد. در برخی از گل ها من مانده ام که گلر و دفاع مان چه کردند. بهرحال اشتباهات تکراری از بازی قبل ادامه یافت تا پنالتی به آنها دادیم و گل پنجم را دریافت کنیم.


او درباره گل های پذیرفته شده نیز گفت: ما تمام این نکات را تذکر داده بودیم و در جلسات فنی مان درباره تک تک این فرصت ها صحبت کرده بودیم و به بازیکنان هشدار داده بودیم. همه آنها در دفتر ما آمده است اما متاسفانه باز هم این اتفاقاتی افتاد که می بینید. متاسفانه چند هفته که بازی های فشرده ای داشتیم اما نمی توانیم آن را بهانه شکست در این بازی قرار دهیم. همان طور که گفتم ما در این دیدار نباید بهانه بگیریم چرا که خودمان باعث شکست شدیم.


دایی درباره دفاعی بازی نکردن این تیم برای کمتر گل خوردن گفت: ما نمی توانستیم عقب نشینی کنیم و دفاع کنیم. آنها روی تاکتیک هایی همچون ضربات ایستگاهی خوب کار کردند و ما اگر عقب نمی نشستیم احتمال داشت گل های بیشتری دریافت کنیم.


او در پایان درباره کمتر شدن انگیزه بازیکنان سایپا نسبت به نیم فصل اول گفت: ما تعداد محدودی هستیم و نمی توانیم بازیکنی به خود اضافه کنیم در این شرایط هم می بینیم بازیکنی را به دلیل تنبیه انضباطی باشگاه از دست می دهیم. بهرحال ما برای خودمان بازی می کنیم اما بازیکنان حتما برای حضور در بازی ها انگیزه کافی دارند.

دیدگاه‌ها