کد خبر : 1605867 | 30 فروردين 1398 ساعت 12:04 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای فاکس‌: منچسترسیتی به دنبال جذب پدیده عراقی

به گزارش فاکس‌اسپورتز آسیا، مهند علی، ستاره جوان عراقی از باشگاه لیگ برتری منچسترسیتی پیشنهادی جدی دریافت کرده و سیتی به دنبال جذب این پدیده عراقی است.

ادعای فاکس‌: منچسترسیتی به دنبال جذب پدیده عراقی

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب مهند علی، پدیده جوان فوتبال عراق و ملی‌پوش این کشور هستند. حالا فاکس‌اسپورتز آسیا با ارائه گزارشی مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی به این مهاجم 18ساله عراقی پیشنهاد امضای قرارداد داده و قصد دارد او را به تیم خود اضافه کند.

 

1399284

 

مهند علی که در 14 بازی برای تیم ملی عراق 8 گل به ثمر رسانده در جام ملتهای آسیای 2019 خوش درخشید و همین درخشش او عامل اصلی جلب توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی بوده است.

 

مهند علی اما ابتدا اعلام کرد قصد دارد در باشگاه فعلی خود الشرطه بماند و مسائل شخصی و خانوادگی را علت این تمایل اعلام کرد. اما فاکس‌اسپرتز می‌گوید ادامه تلاش باشگاه‌های اروپایی باعث شده علی در تصمیم اولیه خود تجدیدنظر کند.

 

به گزارش فاکس‌اسپورتز، مدیربرنامه‌های مهند علی در حال حاضر مشغول مذاکره با باشگاه منچسترسیتی است و در تلاش است انتقال او به غول انگلیسی را برای تابستان پیش رو برنامه‌ریزی کند.  

 

دیدگاه‌ها