کد خبر : 1606008 | 30 فروردين 1398 ساعت 19:20 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرجی: اینجا قلعه عشق هواداران نساجی است

مدافع موفق نساجی مازندران در جدال با پدیده مشهد، پیروزی تیمش را به هم استانی‌هایش سیل زده‌اش تقدیم کرد.

فرجی: اینجا قلعه عشق هواداران نساجی است

به گزارش "ورزش سه"، نساجی امروز موفق شد در جدالی جالب توجه پدیده مشهد را از پیش رو بردارد تا دستیابی به پیروزی برای مدعیان در استادیوم این تیم همچنان ناممکن باشد.


فرشاد فرجی، مدافع نساجی که در این دیدار نمایش موفقی از خود به جا گذاشت و توانست حملات حریف را متوقف کند در خصوص نتیجه کسب شده گفت: ابتدا باید از هواداران خودمان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که در این شرایط جوی نیز عشق به تیم را معنا کردند و با حضورشان ما را شرمنده کردند. با حمایت آنها توانستیم از این دیدار به نتیجه برسیم و امیدوارم با ادامه این روند فصل را به شکلی مطلوب به پایان برسانیم.


وی در ادامه گفت: در ادامه دوست دارم این پیروزی را به هم‌استانی‌های عزیزم تقدیم کنم که سال جدید را با بروز سیل شروع کردند و مشکلات زیادی برای آنها شکل گرفت. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود و آنها نیز به شرایط عادی زندگی برگردند.


فرجی درباره دیدار با پدیده مشهد گفت: بازی سختی بود. حریف در جمع مدعیان حضور داشت و نمی‌خواست از شانس خود در این هفته‌ها به سادگی بگذرد. اما همانند دیدارهای گذشته با نیروی بزرگی که از هواداران‌مان در زمین خود گرفتیم توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در نهایت به پیروزی برسیم. دست تک تک آنها درد نکند و از آنها تشکر می‌کنم.


وی ادامه داد: شرایط جدول بازی را برای دو تیم سخت کرده بود. ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بودیم و نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی داشتیم. جو ورزشگاه خیلی به ما کمک کرد. در زدن ضربات آخر کمی البته بی دقت بودیم. نکته مثبت در تیم ما این بود که در دیدارهای اخیر کم گل می‌خوریم و این روند را حفظ کردیم. باز هم باید از هواداران مظلومی که در این شرایط جوی در استادیوم حضور یافتند تشکر کنم. امروز یکی از سردترین روزهای بهاری بود و با حضورشان یک برد شیرین را کسب کردیم.


فرجی درباره عملکرد موفق این تیم در دیدارهای خانگی و کسب نتیجه برای مدعیان که باعث شده به استادیوم این تیم قلعه بگویند گفت: اینجا قلعه عشق هواداران نساجی است و هیچ چیزی بالاتر از این تیم برای آنها ارزش ندارد. انرژی آنها را از روی سکوها کاملا احساس می‌کنیم و با احساس مسوولیت بیشتر برای دفاع از نام این تیم تلاش می‌کنیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم برابر تیمی مدعی دیگر به نتیجه برسیم و آنها با خوشحالی استادیوم را ترک کردند.


وی درباره عملکرد دفاعی تیم گفت: در نیم فصل داوری علیه ما بود و گل خورده ما زیاد شد. ساختار دفاعی و هجومی خوبی داریم. در هر صورت نساجی تیم منسجمی در فاز حمله و دفاع است و برای موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها