کد خبر : 1606057 | 30 فروردين 1398 ساعت 22:01 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: اعتراض هواداران به مسئولین به حق است

سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری بعد از دیدار با سپیدرود رشت شرکت کرد و گفت که تساوی در این دیدار نا عادلانه بوده است.

تارتار: اعتراض هواداران به مسئولین به حق است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از تساوی 2 - 2 پارس جنوبی مقابل سپیدرود اظهار داشت: عدالت در بازی امروز اجرا نشد و اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شدند با چهار یا پنج گل به پیروزی می‌رسیدیم. در خلق موقعیت خیلی خوب بودیم، اما در استفاده از ضربات موفق نبودیم و تمرکز نداشتیم.

 

وی در ادامه یادآور شد: روز قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که تمرکز بازیکنان ما را به‌هم ریخت و آنها بدون تمرکز و با شرایط روحی و روانی نه چندان خوب در مسابقه حاضر شدند. باید به شخصه بابت نتایج اخیر از هواداران عذرخواهی کنم، البته برخی افراد هستند که وظیفه آنها بود پشت این تریبون به خاطر بی‌تفاوتی نسبت به شرایط تیم باید از مردم عذرخواهی می‌کردند، اما چون آنها نمی‌آیند من از تمام مردم استان عذرخواهی می‌کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد عملکرد کوپال ناظمی، داور دیدار تیم‌های پارس جم جنوبی و سپیدرود رشت گفت: در مجموع فکر می‌کنم داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت، به غیر از صحنه گل اول سپیدرود که به نظر می‌رسید بازیکن حریف مرتکب خطا شده است، اما داور به نفع آنها اعلام خطا کرد و همان توپ منجر به گل شد. به نظر من ناظمی قضاوت خوبی داشت و در مجموع به خوبی بازی را قضاوت کرد.

 

تارتار راجع به توقف بازی و جمع کردن بنرهای اعتراض‌آمیز هواداران پارس گفت: به‌هرحال هوادار باید اعتراض خود را نشان بدهد و این اعتراض نیز به حق است. هواداران ما خواسته زیادی از مسئولان ندارند و تنها دوست دارند تیم شهرشان حمایت شود. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر به خودشان بیایند تا دل مردم استان را شاد نگه دارند. مردم استان نگران شرایط تیم‌شان هستند و ما پله‌به‌پله به خاطر شرایط نامناسب مالی در جدول در حال سقوط هستیم.

 

 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که دلیل تعویض روح‌الله سیف‌اللهی را جویا شد، تصریح کرد: قبل از اینکه گل را دریافت کنیم سیف‌اللهی در یک موقعیت خوب توپ را از دست داد و در حالی که می‌توانست از خودگذشتگی داشته باشد به هم‌تیم‌های خود پاس نداد. ضمن اینکه ما در آن دقایق تصمیم گرفتیم یک عنصر دفاعی وارد زمین کنیم. به‌هرحال اتفاقات فوتبال باعث شد توپی که موقعیت چندانی برای گل شدن نداشت با برخورد به بازیکن ما تبدیل به گل شود.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اینکه مشکلات مالی چه تأثیری در آینده این تیم خواهد داشت، بیان کرد: نتایج اخیر به خوبی نشان می‌دهد معادلات به درستی در حال رقم خوردن است. تیمی که مشکلات زیادی دارد نباید در دیدارهای خود به برتری دست پیدا کند و اگر نیز به پیروزی برسد کار بزرگی انجام داده است. اینکه در هفته‌های پایانی فصل تنها 35 درصد از مبالغ قراردادها پرداخت شده است باعث خواهد شد شما در بازی‌های خود پیروز نشوید و اگر نیز ما موفق به پیروزی می‌شدیم کار بزرگی انجام داده بودیم. تیم ما در هفته‌های اخیر دچار بدبیاری شده است و هر توپی به سمت دروازه‌مان می‌آید تبدیل به گل می‌‌شود. این موضوع نیز به خاطر مشکلات روحی و روانی بازیکنان است که دلیل آن نیز شرایط نامناسب مالی تیم است.

 

تارتار در پایان در واکنش به طرح این موضوع که محسن فروزان، دروازه‌بان تیم تراکتورسازی هفته گذشته به مانند زمان حضورش در پارس جنوبی جم مجدداً در رشت مرتکب اشتباه شد، گفت: در مورد فروزان صحبت نمی‌کنم و کاری به بازیکنان دیگر تیم‌ها ندارم. قطعاً مسئولان به این مسئله هم رسیدگی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها