کد خبر : 1606062 | 30 فروردين 1398 ساعت 22:45 | 85.1K بازدید | 0 دیدگاه

دستور العمل مورینیو برای غلبه بر آژاکس!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق منچستریونایتد، در مورد دلایل شکست یوونتوس مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

دستور العمل مورینیو برای غلبه بر آژاکس!

 

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در فینال سال 2017 با یونایتد موفق شد آژاکس را مغلوب کرده و لیگ اروپا را فتح کند، معتقد است یوونتوس نباید اجازه می داد آژاکس سبک مورد علاقه خود را در زمین پیاده کند و آنها نیز در فینال 2017 چنین کاری انجام داده اند.

 

مورینیو گفت: در سال 2017 و در فینال لیگ اروپا ما نمایشی مقابل آژاکس ارائه دادیم که مدنظر آنها نبود. آژاکس در آن دیدار از بازی بلند، نقش مهم مروان فلینی و سبک بازی ما شکایت داشتند زیرا نمی توانستند با این سبک مقابله کنند.

 

1347664

 

اگر شما زمانی که با آژاکس بازی می کنید با سبک مورد علاقه آنها به میدان بروید، تصمیم ریسک پذیری گرفته اید زیرا این احتمال وجود دارد که آنها بهتر از شما باشند. آژاکس بازیکنان جوان فوق العاده ای داشته و کمی تجربه آنها نسبت به چند سال که مقابل ما در لیگ اروپا بازی کردند نیز بیشتر شده است.

 

اگر قرار باشد آژاکس در نیمه نهایی از سد تاتنهام گذشته و در فینال با تیمی مانند لیورپول و بارسلونا بازی کنند، به نظر من بارسا و لیورپول می توانند تیم هلندی را مغلوب کنند اما زمانیکه شما از کیفیت لازم برخوردار نباشید، باید به سبکی بازی کنید که مورد نظر تیمی مانند آژاکس نیست.

دیدگاه‌ها