کد خبر : 1606122 | 31 فروردين 1398 ساعت 12:27 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت پیکان و نساجی با بنزین سوپر

ماموریت مشترک جلالی و فرکی در کیلومتر 800

در روزی که انتظار می رفت دو مدعی دیگر قهرمانی نیز در هفته بیست و ششم به پیروزی برسند، نساجی و پیکان تبدیل به حریفانی گلوگیر شدند.

ماموریت مشترک جلالی و فرکی در کیلومتر 800

به گزارش"ورزش سه" تراکتورسازی در تبریز به دنبال سه امتیازی ارزشمند بود تا خودش را به یک قدمی پرسپولیس برساند. آن ها با این برد 52 امتیازی می شدند و فاصله شان با صدر به سه امتیاز می رسید و بازی رودر رویشان با پرسپولیس که در تبریز برگزار می شود می توانست سرنوشت قهرمانی را رقم بزند اما پیکان با حسین فرکی رویای قهرمانی تراکتوری ها را به هم زد.


اما در حدود 800 کیلومتر آن طرف تر ، پدیده یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در قائمشهر به مصاف نساجی رفته بود. کار پدیده اما سخت تر هم بود، یحیی با تیم فوق العاده اش باید در قلعه عقاب ها امتیاز می گرفتند. نساجی در این فصل در ورزشگاه وطنی تمام تیم های مدعی را به نوعی متوقف کرده و این بار نوبت پدیده بود. نساجی در وطنی پدیده را صید کرد و این اتفاق با برنامه های تاکتیکی مجید جلالی رقم خورد.


3 امتیازهای انرژی بخش


نساجی با سه امتیاز بازی با پدیده در حساس ترین مقطع فصل انرژی گرفت. این سه امتیاز برای این تیم عملکردی مثل بنزین سوپر در پیچ های تند لیگ برتر را دارد.  جلالی برای رسیدن به این سه امتیاز اما از قبل برنامه ریزی کرده بود. او به همراه حمید مطهری در طول هفته تمام فکر و ذکرش پیروزی در این بازی بود و در پاسخ به کسانی که مساوی برابر تیم پدیده- که به گواه برخی بهترین فوتبال را در حال حاضر در لیگ ایران بازی می کند- را نتیجه خوبی می دانستند تنها یک کلمه می گفت و آن اینکه او از این بازی برد می خواهد. برد برابر پدیده برای جلالی بسیار حائزاهمیت بود و حالا بعد از کسب برد ارزش های آن بیشتر برای نساجی مشخص می شود.


در آن سو اما فرکی با برد برابر تراکتورسازی چند هدف را با هم زد. پیکان در نیم فصل دوم نتایج بدی نگرفته اما این تیم بازی هایی که پخش زنده داشتند را تا قبل از این باخته بود و این ذهنیت عمومی و حتی رسانه ای را نسبت به این تیم، بدتر از آنچه واقعا بود کرده بود. اما برد برابر تراکتورسازی با وجود اینکه سه امتیاز با ارزش در این مقطع حساس بود قابلیت های پیکان فرکی را هم نشان داد. پیکان در برابر تراکتورسازی بازی تدافعی بر اساس ضدحمله را انتخاب کرده بود و اگر مهاجمانش از فرصت ها بهتر استفاده می کردند می توانست گل های بیشتری را بزند.

دیدگاه‌ها