کد خبر : 1606168 | 31 فروردين 1398 ساعت 15:55 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

8 گل سهم شیمبا و هموطنانش؛

این فولاد آره نای برزیلی پسند!

تا کنون سه مهاجم برزیلی موفق به زدن هشت گل در ورزشگاه تازه تاسیس شهر اهواز شده اند.

این فولاد آره نای برزیلی پسند!

 

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری خانگی مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در عین ناباوری با شکست سنگین 4 بر یک شکست خورد. فولاد که نیمه اول را برنده به رختکن رفته بود، در یک نیمه اسیر طوفان نفتی ها شد.

 

این بازی چهارمین میزبانی ورزشگاه فولاد آره نا از بازی های لیگ برتر بود. اتفاقی که دیروز برای فولاد افتاد، یک بازیگر نقش اصلی داشت و آن هم جاناتان بالوتلی بود. مهاجم برزیلی تیم صنعت نفت که در ترکیب فیکس طلایی پوشان قرار نداشت، در دقیقه 34 به جای وفا هخامنش وارد زمین شد و نیمه دوم با ثبت یک هت تریک طوفان به پا کرد.

 

1399603

 

اما اتفاق جالبی که با گلزنی بالوتلی رخ داد، بالاتر رفتن آمار گل های زده بازیکنان برزیلی در ورزشگاه فولاد آره نا بود. دیروز بالوتلی 3 بار گلزنی کرد و لوسیانو پریرا هم تک گل فولاد را به ثمر رساند. همچنین در بازی های قبلی هم پریرا 3 گل مقابل پدیده و اس خوزستان زده بود و کی روش استنلی هم در بازی افتتاحیه ورزشگاه گل سپاهان را وارد دروازه فولاد کرده بود.

 

بدین ترتیب، از سیزده گلی که در 4 بازی در ورزشگاه فولاد آره نا به ثبت رسیده، 8 گل سهم برزیلی ها بوده است. حسن بیت سعید، طالب ریکانی، امین قاسمی نژاد و ایوب کلانتری و رافائل مسی هم دیگر گلزنان استادیوم تازه تاسیس فولاد تا به امروز هستند.

دیدگاه‌ها