کد خبر : 1606383 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 18:25 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پریرا السدی‌ها را مهیای صدرنشینی می کند

سرمربی پرتغالی السد آخرین تمرین این تیم را امروز پیش از جدال با پاختاکور زیر نظر گرفت و آنها را آماده جدال با پاختاکور خواهد کرد.

پریرا السدی‌ها را مهیای صدرنشینی می کند

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر که فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر پرسپولیس از صعود به فینال بازماند، اکنون امیدوار است با دستیابی به امتیازات دیدار خانگی خود برابر پاختاکور شانس صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را افزایش دهد.


شاگردان پریرای پرتغالی که قهرمانی خود در لیگ ستارگان قطر را به تازگی جشن گرفته‌اند، اکنون امیدوارند با پیروزی خانگی مقابل پاختاکور ازبکستان به صدر جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا نیز دست یابند. آنها در بازی رفت برابر این تیم روی درخشش ژاوی موفق به تساوی دو بر دو شدند و اکنون در اختلاف یک امتیازی با نماینده ازبکستان، در صورت دستیابی به نتیجه پیروزی خانگی قادر به صدرنشینی در این هفته خواهند بود.


السد قطر آخرین تمرین خود را امشب در زمین اختصاصی خود برگزار خواهد کرد تا پریرا شاگردانش را برای این دیدار حساس و سرنوشت ساز آماده کند. طبق اعلام رسانه‌های قطری، سرمربی پرتغالی قادر خواهد بود از تمامی بازیکنانش پیش از این دیدار در تمرینات سود ببرد و با آمادگی کامل برای این بازی مهیا شوند. پریرا و شاگردانش که به تازگی قهرمانی لیگ ستارگان قطر را از آن خود کرده‌اند امیدوارند با حمایت هواداران این تیم در پایان هفته چهارم به صدر جدول گروه چهارم دست یابند و باید دید در این هدف موفق خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها