کد خبر : 1606393 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 18:57 | 61.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه استقلال به جدایی رحمتی و صیادمنش

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای نسبت به شایعات شکل گرفته حول دو ستاره خود واکنش نشان داد و به تکذیب آن پرداخت.

واکنش باشگاه استقلال به جدایی رحمتی و صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، استقلال که 48 ساعت دیگر در دیداری حساس برابر الهلال عربستان قرار خواهد گرفت و امیدوار است با تکرار پیروزی مقابل این تیم شانس صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهد، برای جلوگیری از شایعات طی اطلاعیه‌ای نسبت به خبرهایی که طی روزهای اخیر درباره جدایی مهدی رحمتی و الهیار صیادمنش شکل گرفته بود واکنش نشان داد.


بعد از اتفاقات دربی، مهدی رحمتی کاپیتان باتجربه و تاثیرگذار این تیم طی فصول اخیر با نیمکت نشینی مواجه شده و جای خود را به سیدحسین حسینی داده است. موضوعی که دستمایه شکل گیری شایعاتی درباره جدایی این بازیکن باتجربه شده است. از سوی دیگر نیز شایعاتی درباره جدایی الهیار صیادمنش و حضور این ستاره جوان در لیگ ترکیه شکل گرفته است.


باشگاه استقلال طی این اطلاعیه با تکذیب این مسائل آورده است:


با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ و شانس بالای استقلال برای موفقیت در لیگ برتر و همچنین با توجه به دیدار حساس با الهلال عربستان و شرایط خوب آبی ها، شایعات زیادی در برخی رسانه ها پیرامون جدایی و خرید برخی بازیکنان از جمله مهدی رحمتی و اللهیار صیادمنش و یا تغییراتی در کادرفنی شنیده می شود، باشگاه استقلال تمامی این شایعات را رد می کند.


باشگاه استقلال اعلام می دارد که تا پیش از پایان فصل، باشگاه با هیچ فرد یا باشگاهی برای خرید یا فروش بازیکن مذاکره نکرده است و تمامی این صحبت های شایعاتی کذب است که صحت ندارد.

دیدگاه‌ها