کد خبر : 1606413 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 21:22 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 2 - 3 پالاس؛ به چهارمی عادت کرده اند!

کریستال پالاس در خانه آرسنال 2-3 به برتری دست یافت.

آرسنال 2 - 3 پالاس؛ به چهارمی عادت کرده اند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای قرار گرفتن در رتبه سوم جدول در این دیدار نیاز به پیروزی داشت اما پالاس سد راه توپچی ها شد و با برتری 2-3 برابر این تیم، کورس کسب سهمیه را گرم تر از همیشه کرد تا آرسنال همچنان در رده چهارم باقی بماند.

 

پالاس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 می توانست توسط مک آرتور به گل اول برسد اما ضربه او تحت فشار مصطفی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 17 پالاس به گل اول رسید. روی ارسال یک ضربه ایستگاهی و آفساید گیری اشتباه مدافعان آرسنال، بنتکه بدون مدافع یارگیر و با یک ضربه سر دقیق دروازه برند لنو را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

 

1399924

 

دقایقی بعد و روی پاس اوبامیانگ، لاکازت می توانست از گوشه شش  قدم گل تساوی را به ثمر برساند اما حضور به موقع دان مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 28 مصطفی روی یک ارسال کرنر و با ضربه سر دروازه پالاس را تهدید کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 32 ماوروپانوس با یک ضربه محکم از راه دور قصد گلزنی داشت اما شوت او از بالای دروازه پالاس به بیرون رفت. در دقیقه 41 لاکازت در گوشه محوطه صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه او از بالای دروازه راهی بیرون شد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول کویاته در دو صحنه متوالی ضربات خطرناکی روانه دروازه آرسنال کرد اما برند لنو دو عکس العمل بسیار خوب نشان داد و نیمه نخست با برتری 0-1 پالاس به پایان رسید.

 

1399921

 

اما آرسنال خیلی زود به گل تساوی رسید. روی پاس لاکازت، اوزیل موفق شد با یک ضربه چیپ تماشایی از گوشه محوطه گلزنی کرده و کار را به تساوی بکشاند.

 

در دقیقه 57 پالاس می توانست روی ارسال یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر دان به گل دوم برسد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 62 پالاس به گل دوم رسید. پاس بنتکه با کنترل زاها و گذر وی از سد مصطفی همراه شد تا او با ضربه ای زمینی زننده گل دوم تیمش لقب گیرد.

 

1399922

 

1399923

 

در دقیقه 65 پالاس تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت اما ضربه زمینی دان از سمت راست با عکس العمل برند لنو همراه شد.

 

اما در دقیقه 70 پالاس به گل سوم هم رسید. ارسال کرنر دان با ضربه سر جیمز مک آرتور همراه شد و برتری تیم مهمان افزایش یافت.

 

آرسنال که چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و در دقیقه 77 و با حرکت انفرادی و تماشایی اوبامیانگ و ضربه او به گل دوم دست یافت.

 

در ادامه آرسنال موقعیت های برای گلزنی داشت و در دقیقه 88 ایوبی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما گایتا با عکس العملی زیبا دروازه را نجات داد تا در نهایت پالاس 2-3 آرسنال را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها