کد خبر : 1606464 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 11:17 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه‌ای نزدیک به واقعیت با تایید یک پیشکسوت

رییس سابق وارد انتخابات فدراسیون کشتی شد!

در شرایطی که تنور انتخابات فدراسیون کشتی داغ شده، اخباری مبنی بر ورود رسمی رسول خادم به گوش می رسد!

رییس سابق وارد انتخابات فدراسیون کشتی شد!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه اهالی کشتی هر چه زودتر منتظر روشن شدن تکلیف انتخابات این فدراسیون هستند، این روزها تنور انتخابات با حضور چهره‌های مطرح داغ شده و اخبار زیادی هم از حواشی به گوش می رسد.


فدراسیون کشتی این روزها با سرپرستی حمید بنی‌تمیم به کارش ادامه می‌دهد و اخباری هم مبنی بر انتخاب سرپرست جدید با توجه به حضور او در انتخابات شنیده می شود.


از سوی دیگر برخی رسانه‌ها از قطعی شدن ائتلاف امیررضا خادم و حمید بنی‌تمیم خبر می‌دهند. این ۲ کاندیدا که به رسول خادم نزدیک هستند، گفته می شود به زودی با یکدیگر ائتلاف می کنند تا احتمالا در نهایت امیررضا خادم در انتخابات حاضر شود.


در همین راستا شنیده می شود رسول خادم هم علنی وارد مباحث انتخاباتی شده و آستین ها را بالا زده تا کاندیدای مورد نظرش رای بیاورد. رییس سابق فدراسیون که ۶ ماه قبل از این سمت استعفا داد، حالا دوباره تماس هایی را با اهالی کشتی برقرار کرده است.


بهروز یاری، پیشکسوت کشتی در این باره روی صفحه شخصی خود نوشته است: «خیلی زودتر از این‌ها منتظر ظهور رسول بودم، اما تاخیر وی هیچ خللی در سیاست کاریش به وجود نیاورد. حالا پازل بازی سیاسی و مهندسی انتخابات ریاست فدراسیون دارد نمایان می‌شود. حد اکثر تا دو هفته آینده حمید بنی‌تمیم از حضور در کورس انتخابات فدراسیون آینده به نفع امیر انصراف خواهد داد. رسول هم که در دوران حضور در فدراسیون به دلیل مشغله‌های فراوان مربوطه کمتر در محافل عمومی حضور می یافت، در روزهای گذشته، برای شرکت در مراسم ختم فرزند نوباوه احد پازاج راهی اردبیل می‌شود و پس از مدتها دوباره ارتباط تلفنی با تعدادی از هیئت‌های کشتی استانهای مختلف را سر لوحه امور قرار داده و از یکی سوهان خواسته و از دیگری باقلوا و قطاب و با هیئت سوم نیز در مورد سرمای سوزناک استان مربوطه تشریک مساعی نموده است. باز در هفته گذشته رئیس مستعفی و سرپرست در پرواز ایران ایر به سمت دزفول در داخل هواپیما برنامه مهندسی انتخابات را پی ریزی می‌کنند . به این ترتیب تیم با اخلاق خادمین در انتخابات علناً وارد عرصه رقابت ها شده است.»


در واقع این پیشکسوت کشتی از برخی فعالیت های انتخاباتی رسول خادم و تماس او با هیات های استانی برای حمایت از برادرش پرده برداشته و از قطعی بودن ائتلاف امیر خادم و بنی تمیم خبر داده است.

دیدگاه‌ها