کد خبر : 1606478 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 12:00 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره منچسترسیتی: مطمئنم یونایتد را شکست می‌دهیم

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی می‌گوید اطمینان دارد که شاگردان گواردیولا روز چهارشنبه در اولدترافورد، منچستریونایتد را شکست داده و گام مهمی برای قهرمانی برخواهند داشت.

ستاره منچسترسیتی: مطمئنم یونایتد را شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی درحالیکه چهار بازی تا پایان فصل لیگ برتر فاصله دارد برای اینکه از قهرمانی‌اش مطمئن باشد باید هر چهار بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذارد. شاگردان گواردیولا روز چهارشنبه در زمین حریف بزرگ همشهری‌شان، منچستریونایتد به مصاف این تیم می‌روند تا مهم‌ترین بازی خود در هفته‌های پایانی را انجام داده و سرنوشت‌شان را در دست خودشان نگه دارند.

 

1399996

 

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی که روز شنبه در استادیوم اتحاد تنها گل و گل پیروزی‌بخش سیتی را مقابل تاتنهام به ثمر رساند تا سیتی به صدر جدول بازگردد می‌گوید اطمینان دارد تیمش یونایتد را شکست خواهد داد و شانس اول قهرمانی خواهد ماند. البته دیروز با پیروزی لیورپول مقابل کاردیف، سیتی موقتا در جایگاه دوم جدول قرار گرفت تا همه چیز به بازی چهارشنبه مقابل یونایتد بستگی پیدا کند.

 

فودن در این باره گفت:" خیلی خوشحالم که روز شنبه باعث پیروزی تیمم شدم. با اوضاعی که امروز می‌بینیم بعید می‌دانم لیورپول امتیازی از دست بدهد. در نتیجه ما باید همه بازی‌هایمان را برنده شویم تا قهرمانی را بدست بیاوریم".

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" بازی مقابل منچستریونایتد بازی خیلی سختی است. ولی من می‌دانم که ما می‌توانیم از پس این بازی برآییم. اگر دربی منچستر را ببریم یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک می‌شویم. باید ببینیم آن روز چه پیش می‌آید ولی من کاملاً مطمئنم که موفق خواهیم شد".

 

دیدگاه‌ها