کد خبر : 1606721 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 11:41 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی بعدی را ببریم، به صعود نزدیک می شویم؛

فریرا: همه می‌دانند تیم‌های ایرانی در خانه چقدر قوی‌اند

سرمربی پرتغالی تیم السد قطر از تلاش بازیکنانش تا دقایق پایانی برای به ثمر رساندن گل برتری مقابل پاختاکور تمجید کرد.

فریرا: همه می‌دانند تیم‌های ایرانی در خانه چقدر قوی‌اند

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در چارچوب گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد موفق شد در دیداری نزدیک مقابل پاختاکور ازبکستان به برتری برسد. این نتیجه، السد را به رتبه نخست گروه رساند.

 

ژسوالدو فریرا، سرمربی پرتغالی السد، در نشست خبری پس از این دیدار گفت: انتظار یک بازی بسیار سخت را داشتم و همه دیدند که حریف ما چقدر قوی بود. بازی در مسیری پیش رفت که ما نمی خواستیم اما با هویتمان بازی کردیم و تلاش کردیم موقعیت هایی را بسازیم و در نتیجه توانستیم گل بزنیم و بازی را ببریم.

 

او افزود: ما استراتژی بازی را عوض نکردیم و در نیمه اول بسیار پرتلاش ظاهر شدیم. اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. تیم ما با قدرت دفاع کرد و در حمله هم برای خلق موقعیت بسیار تلاش کرد.

 

فریرا در ادامه گفت: کار ما هنوز سخت است و رقابت بسیار نزدیک است. اگر بازی بعدی را ببریم، نزدیک صعود خواهیم بود. پس از آن هم باید به ایران برویم تا مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و همه می دانند که تیم های ایرانی چقدر در خانه و در بین هوادارانشان قدرتمند هستند.

 

سرمربی السد در مورد تاخیر ایجاد شده در گل برتری این تیم گفت: در مقابل پرسپولیس، ما در وقت اضافه پیروز شدیم. کل تیم می داند که اگر می خواهند به برتری برسند، باید تا دقیقه آخر بجنگند.

 

او درباره تعویض های نیمه دوم گفت: تغییر محل بازی یاسر و عبدالکریم در رقم خوردن نتیجه اثرگذار بود. همه بازیکنان در سطح خوبی ظاهر شدند و به هدفمان که زدن گل برتری بود، رسیدیم. هواداران هم امروز به بازیکنان انگیزه دادند تا خوب بازی کنند و ما به آنها این برد را هدیه می دهیم و همیشه تلاش می کنیم که لبخند را روی صورتشان بنشانیم.

دیدگاه‌ها