کد خبر : 1606743 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 12:28 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

یان راش:

لیورپول کلوپ مثل لیورپول باب پیزلی است

یان راش اسطوره لیورپول با تمجید از عملکرد لیورپول با سرمربی‌گری یورگن کلوپ می‌گوید این لیورپول هوادارانش را به یاد لیورپول بزرگ سالها پیش می‌اندازد.

لیورپول کلوپ مثل لیورپول باب پیزلی است

به گزارش "ورزش سه"، یان راش، مهاجم سابق و اسطوره لیورپول، عملکرد این تیم تحت هدایت یورگن کلوپ را تحسین کرده و می‌گوید این لیورپول هوادارانش را به یاد لیورپول بزرگ سالها پیش، لیورپول یان راش و باب پیزلی می‌اندازد. یان راش ترکیبی از ستاره‌های بزرگ و کار تیمی بی عیب و نقص را برگ برنده لیورپول یورگن کلوپ می‌داند.

 

یان راش معتقد است لیورپول این روزها ستاره‌های بزرگ زیادی مثل محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو دارد که هر کدام به تنهایی می‌توانند نتیجه بازی‌ها را تغییر دهند اما این تیم به رهبری یورگن کلوپ در کنار داشتن این ستاره‌ها، مثل تیمی یکدست و متحد بازی می‌کند و به همین علت است که حتی اگر ستاره‌هایش روز خوبی نداشته باشند، لیورپول باز هم می‌تواند پیروز شود. 

 

1400199

 

یان راش درباره شرایط امروز لیورپول گفت:" فقط چند بازی باقی مانده و به نظر من این تیم می‌تواند موفق شده و قهرمانی تاریخی را برای لیورپول بدست آورد. هواداران به شدت هیجان‌زه هستند. خیلی هم خوب است. چرا که نه؟ لیورپولی‌ای که این روزها هیجان‌زده نباشد دیگر هیچوقت هیجان‌زده نخواهد شد".

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" مهم این است که بازیکنان لیورپول به کمک سرمربی و کادر فنی دچار غرور بی‌جا نشوند. تیم این روزها مقاوم‌تر شده و این به نظر من خصوصیت بسیار مثبتی است. لیورپول با هدایت یورگن کلوپ فرمول پیروزی را کشف کرده و دیگر تا پایان فصل نیازی به هیچ تغییری ندارد".

 

دیدگاه‌ها