کد خبر : 1606758 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 13:23 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین فرصت به کورتوا برای بقا در رئال

روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید باشگاه رئال مادرید به تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی این تیم اخطار داده که برای حفظ جایگاه خود در این تیم تنها یک فرصت دیگر در اختیار دارد.

آخرین فرصت به کورتوا برای بقا در رئال

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان ملی‌پوش بلژیکی بعد از فصل کابوس‌واری که در رئال مادرید سپری کرده، بر اساس ادعای روزنامه میرر با اخطار جدی باشگاه رئال مواجه شده و به او اعلام شده تا پایان فصل جاری باید خود را به کادر فنی رئال ثابت کند و این آخرین فرصتی است که برای حفظ موقعیتش در این باشگاه دارد.

 

1400216

 

کورتوا که اخیراً به دلیل مصدومیت مدتی از تیم دور بوده حالا دوباره به تمرینات رئال بازگشته اما از زمان بازگشت زین‌الدین زیدان به رئال مادرید، پیراهن شماره 1 در اختیار کیلور ناواس قرار گرفته.

 

میرر می‌گوید زیدان به مدیران رئال اعلام کرده که در پنج مسابقه باقی‌مانده تیمش تا پایان فصل جاری لالیگا دست‌کم در یک بازی به کورتوا فرصت خواهد داد تا خود را نشان دهد و این آخرین فرصتی است که او در اختیار خواهد داشت.

 

1400215

 

زیدان هنوز تصمیم خود را درباره ترکیب تیمش در بازی روز پنج‌شنبه با ختافه اعلام نکرده و میرر می‌گوید عکس‌های منتشر شده از آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید نشان می‌دهد کورتوا که تازه به تمرینهای رئال بازگشته و کیلور ناواس برای اینکه در این بازی درون دروازه قرار بگیرند به شدت در حال رقابت هستند ولی در نهایت همه چیز به تصمیم زیدان بستگی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها