کد خبر : 1606764 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 13:43 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

امری در آسنال بماند هفت بازیکن را می‌فروشد

روزنامه میرر مدعی شد اونای امری بعد از شکست 3-2 تیمش مقابل کریستال پالاس تصمیم گرفته در فصل تابستان خانه‌تکانی بزرگی در این تیم انجام دهد و ممکن است هفت بازیکن را بفروشد.

امری در آسنال بماند هفت بازیکن را می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر ادعا کرد اونای امری، سرمربی آرسنال که از شکست 3-2 تیمش مقابل کریستال پالاس عصبانی است تصمیم خود را برای خانه‌تکانی گسترده در این تیم، در فصل تابستان گرفته و ممکن است در فصل نقل و انتقالات تا هفت بازیکن آرسنال را بفروشد.

 

بر اساس این گزارش در تابستان پیش رو، باشگاه بوده‌ای 45 میلیون پوندی در اختیار امری خواهد گذاشت ولی مدیران باشگاه به او گفته‌اند که می‌تواند با فروش بازیکنان فعلی، درآمد حاصله از این محل را صرف خرید بازیکنان مورد نظر خود کند.

 

1400218

 

میرر مدعی شد مصطفی بازیکنی که در جریان شکست آرسنال مقابل کریستال پالاس بسیار ضعیف ظاهر شد نامزد اول قرار گرفتن در فهرست فروش اونای امری است. آرسنال در دو فصل گذشته هم تلاش کرد این مدافع را بفروشد ولی در پیدا کردن خریدار مناسب برای او ناکام ماند.

 

از سوی دیگر آرسنال از دستمزد بسیار بالای مسوت اوزیل و هنریک میختاریان راضی نیست و در تلاش برای تنظیم بودجه خود ممکن است این دو ستاره را هم در فهرست فروش بگذارد.

 

میرر می‌گوید مدیران آرسنال به امری گفته‌اند که اگر باشگاه‌های دیگر خواهان خرید کارل جنکینسون و محمد الننی شدند با این موضوع موافقند و به امری برای فروش این دو چراغ سبز خواهند داد.

 

دیدگاه‌ها