کد خبر : 1606778 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 15:00 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

اگر نخواهند حقت را بدهند به جای 6 داور 60 داورهم باشد فایده ای ندارد

ادامه اعتراضات رسمی مسجدسلیمان به داوری

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان با ابراز ناراحتی و گلایه شدید نسبت به ناداوری در طول فصل بر علیه این تیم گفت اگر وضع بخواهد به همین صورت ادامه داشته باشد مجبورند تصمیماتی جدی در این خصوص بگیرند.

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از کسب نتایج دور از انتظار در حال حاضر بیشتر از هر زمان خطر سقوط را  به لیگ دسته یک احساس می کند. از همین‌ رو مدیران باشگاه تصمیم به برکناری علیرضا مرزبان گرفتند و به جای او فیروز کریمی را جانشین وی کردند.


این در حالی است که مسئولان این باشگاه  خصوصا  مهران نصیریان دوست مدیرعامل این تیم اعتقاد دارد اشتباهات داوری بیشترین تاثیر را در کسب این نتایج ضعیف داشته است.


وی در گفتگویی با  خبرنگار "ورزش سه " با اشاره به تمام ناداوری هایی که بر علیه تیمش انجام شده است گفت:« متاسفانه هر چه قدر بخواهیم نجابت به خرج دهیم تا اصول حرفه ای را رعایت کرده باشیم می بینیم که در عین بی انصافی حق تیم ما را در روز روشن می خورند و همانطور که می خواستند کار را به جایی کشیدند که صدای ما را هم در بیاورند.»


وی در ادامه با اشاره به بازی آخر این تیم گفت:« در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان در دقیقه ۳۶ به گواه تمام کارشناسان برنامه تلویزیونی و رادیویی پنالتی مسلم را برای ما نگرفتند. مجموعه تیم  با توجه به اینکه این گونه قضاوت ها در مورد ما سابقه داشته است احساس می کند اگر به جای ۶ داور 60 داور هم در ورزشگاه حضور داشتند این پنالتی اعلام نمی شد.


 یک زمان ممکن است داور به اشتباه صحنه را نبیند و این کاملا طبیعی است اما وقتی این داوری ها در خصوص یک تیم تکرار می‌شود باید به این نتیجه برسیم آقایان در کمال تاسف با غرض ورزی سوت میزنند.»


مهران نصیریان دوست را تا به حال عصبانی ندیده بودیم در ادامه گفت:« از همان روزی که خوزستان موفق  به کسب  ۴ سهمیه در لیگ برتر شد به جای اینکه توجهات را به این استان  فوتبال خیز بیشتر کنند برعکس سعی کردند تا هر طور که شده است سهمیه خوزستان را کم کنند. به همین خاطر برای رسیدن به هدفشان  از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند. الحق و الانصاف هم در به تحقق  رسیدن  اهدافشان موفق بودند، به جای اینکه توجهاتشان را به  این استان رنج دیده معطوف کنند فقط  سعی در پرداختن به استان های شمالی دارند. واقعا مسئولین امر این همه  محرومیت هایی که در این استان وجود دارد را نمی بینند و نمی دانند که دل خوشی مردم به همین ورزش فوتبال است . خدای نکرده ما که بیشتر از حقمان نخواستیم ، ما فقط می خواهیم که در حق تیم ما اجحاف نشود من از آقای استاندار محترم خوزستان تقاضا می کنم به این موضوع که موقوله جدی ای هم هست ورود کنند تا من بعد شاهد این گونه مسائل نباشیم .»


نصیریان دوست با ذکر صحنه هایی که منجر به خوردن حق تیمشان شد گفت : « باور کنید من جزو ان دسته از مدیرانی نیستم که ضعف های تیم را پشت مسائل داوری پنهان کنم و همیشه اعتقاد داشتم که اشتباهات داوری برای همه تیم ها هست و به صداقت داورانمان ایمان داشتم، اما از گل آفسایدی که در مقابل استقلال پذیرا شدیم ، اخراج عجیب مجتبی بیژن در بازی با ذوب آهن و سایپا ، پنالتی در مقابل پارس جنوبی جم، پنالتی در برابر صنعت نفت آبادان و این اخری که اظهر من الشمس بود من را هم نسبت به این تصمیمات  دیگر بدبین کرده و در واقع در حال حاضر فکر می کنم که حتما سفارشی در کاراست. این صحنه‌هایی که اشاره کردم فقط صحنه هایی بوده است که توسط کارشناسان داوری تایید شده است.»


وی همچنین گفت :« در این مدت تماشاگران بارها از من خواستند تا نسبت به این همه اجحاف در حق این تیم مظلوم صحبت کنم و یا نامه ای به سازمان لیگ بزنم اما من زیر بار نمی رفتم ولی گویا حق با هوادارانمان است . »


   وی همچنین با اعلام اینکه یک نامه به سازمان لیگ فوتبال زده تصریح کرد:« از همین رو یک نامه به سازمان لیگ فوتبال زده ایم و اعتراضمان در خصوص این نوع قضاوت ها را به آقای بهاروند اعلام کرده ایم و از همین جا می گویم که اگر بخواهند باز هم حق مسلم تیم ما را بگیرند مجبوریم بر خلاف میل باطنی دستورات مقتضی را اجرا کنیم.»

 

1400238

دیدگاه‌ها