کد خبر : 1606999 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 12:43 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان اشتباه سولاری و لوپتگی را تکرار نمی کند

شماره یک رئال دست به دست نمی شود

معضل انتخاب دروازه‌بان اول رئال مادرید برای زین‌الدین زیدان به یکی از مشکلات اصلی تبدیل شده و رقابت کیلور ناواس، تیبو کورتوا و پسر او لوکا زیدان این روزها داغ‌ترین رقابت داخلی رئال است.

شماره یک رئال دست به دست نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی رئال مادرید تابستان پارسال تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک را با سر و صدای فراوان و با قراردادی شش ساله به خدمت گرفت انتظارش این بود که معضل دروازه‌بانی این تیم را برای مدتی طولانی حل کند. اما با بازگشت دوباره زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی و افول کورتوا، مساله دروازه‌بانی بار دیگر به مساله اول رئال مادرید تبدیل شده است.

 

1400457

 

کیلور ناواس که تا چندی پیش گمان می‌رفت به زودی رئال را ترک خواهد کرد حالا در کمال شگفتی بار دیگر به شماره 1 سفیدهای پایتخت اسپانیا تبدیل شده. کیلور ناواس که بعد از درخشش در دوران قبلی سرمربی‌گری زیدان قراردادش را با رئال تمدید کرده بود در دوران لوپتگی و سولاری مغضوب شده و به یک حاشیه‌نشین کامل تبدیل شده بود. اما با بازگشت دوباره زیدان، ناواس بار دیگر پیراهن شماره 1 رئال را به تن کرده و جای پای خود را مستحکم می‌بیند.

 

1400458

 

زیدان از زمانی که به رئال بازگشت سعی کرده با ایجاد تعادلی هوشمندانه، مانع از به هم خوردن هماهنگی ظریفی شود که بین دروازه‌بانهایش برقرار است. فلورنتینو پرز، در زمینه ورزشی به  زیدان اختیار تام داده. اختیاری که علاوه بر خرید و جذب مهره‌های جدید، دست او را در استفاده و عدم استفاده از ستاره‌های فعلی باشگاه کاملاً باز گذاشته.

 

به همین خاطر بود که زیدان درباره دروازه‌بانهایش گفته بود:" من اجازه نمی‌دهم که در فصل آینده کسی درباره اینکه دروازه‌بان اول رئال مادرید چه کسی شک و تردید داشته باشد. ما در فصل آینده یک دروازه‌بان اول، یک دروازه‌بان دوم و یک دروازه‌بان سوم مشخص خواهیم داشت و هر کسی جایگاه خود را خواهد دانست".

 

1400456

 

مصدومیت‌های کورتوا و نمایش‌های نه چندان خوب او باعث شده که این  هفته خبری در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شود مبنی بر اینکه زیدان به دروازه‌بان بلژیکی تیمش اولتیماتوم داده و به او گفته تا پایان فصل جاری فرصت دارد خود را نشان بدهد. با اینکه کورتوا این هفته می‌تواند در بازی مقابل ختافه به میدان برود ولی هنوز مشخص نیست که زیدان به او چراغ سبز نشان خواهد داد یا باز هم شاهد نشستن او روی نیمکت رئال خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها