کد خبر : 1607075 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 18:41 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

داوید سیلوا:

شش تایی کردن یونایتد در تاریخ ثبت خواهد شد!

داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، در مورد دیدار امشب با منچستریونایتد صحبت کرد.

شش تایی کردن یونایتد در تاریخ ثبت خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، هشت سال قبل و در دیداری فراموش نشدنی، شاگردان روبرتو مانچینی موفق شدند با شش تیم سر الکس فرگوسن را تحقیر کنند و داوید سیلوا که در آن دیدارهای یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، معتقد است اهمیت دربی منچستر در سال های بواسطه قدرت یافتن سیتی افزایش یافته است.

 

داوید سیلوا گفت: "ما احترام زیادی برای یونایتد قائل بودیم و فکر می کنم شما نیز می توانید این موضوع را تصدیق کنید. اما پس از سال دوم همه چیز شروع به تغییر کرد و حالا یونایتد نیز به ما احترام می گذارد.

 

1400556

 

حالا دربی منچستر بزرگتر و بزرگتر شده است و شما می توانید تاثیر پیروز شدن در این دیدار را در همه جهان مشاهده کنید. صادقانه بگویم شرایط طی این سالها بهتر شده و ما امیدواریم که این روند ادامه یابد.

 

پیروزی 1-6 برابر یونایتد؟ ما در این سالها در بسیاری از دیدارها با یونایتد پیروز شده ایم و خاطرات زیادی وجود دارد. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در آن دیدار هم پاس گل دادم و هم دروازه یونایتد را باز کردم.

 

پیروزی 6-1 در الدترافورد بخشی از تاریخ خواهد بود، ما یک بازی فوق العاده ارائه داده و گل های زیادی به ثمر رساندیم و این نتیجه برای همیشه در تاریخ خواهد ماند."

دیدگاه‌ها