کد خبر : 1607156 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 09:40 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

امری: هنوز به کسب سهمیه CL امیدواریم

آرسنال دیشب در خانه ولوز با نتیجه 3-1 شکست خورد تا ضربه سختی به شانس این تیم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ وارد شود ولی امری در پایان بازی گفت همچنان به کسب سهمیه امیدوار است.

امری: هنوز به کسب سهمیه CL امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر در خانه ولوز به مصاف این تیم رفت تا با شکست سنگین 3-1 بدرقه شود و با یک امتیاز کمتر از تیم چهارم جدول، چلسی، در رتبه پنجم بایستد. این شکست ضربه سختی به شانس توپچی‌ها برای محکم کردن جایگاه‌شان بین چهار تیم اول لیگ برتر و کسب سهمیه چمپیونزلیگ بود.

 

1400667

 

اما اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت با وجود دو شکست پیاپی توپچی‌ها در دو بازی اخیرشان، این تیم همچنان می‌تواند خود را پیدا کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را بدست بیاورد. آرسنال پیش از شکست دیروز، بازی قبلی خود را هم 3-2 به کریستال پالاس باخته بود.

 

امری در پایان بازی گفت:" ما خودمان به دست خودمان فرصت چهارم شدن در جدول را از دست دادیم. ولی باز هم می‌توانیم خودمان را پیدا کرده و به این هدف برسیم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" قرار گرفتن بین چهار تیم اول هدف ما است. یک هدف دشوار. ما دو بازی اخیرمان را باخته‌ایم. مقابل کریستال پالاس و امروز هم مقابل ولوز. ولی در سه بازی اخیرمان در لیگ برتر موقعیت‌های زیادی داشته‌ایم. ما رویهم‌رفته خیلی ناراحتیم ولی باید به بازی بعدی فکر کنیم و خودمان را برای بازی با لستر آماده کنیم. باز هم می‌گویم ما هدف خیلی دشواری داریم ولی امیدواریم که بتوانیم در نهایت به هدف‌مان برسیم".

 

دیدگاه‌ها