کد خبر : 1607175 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 11:02 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

بازیکنان بزرگ دیگر به منچستر یونایتد نمی‌آیند

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد شدید از شرایط این تیم می‌گوید با شرایط فعلی یونایتد هیچ بازیکنی که در کلاس جهانی باشد خواهان پیوستن به شیاطین سرخ نخواهد بود.

بازیکنان بزرگ دیگر به منچستر یونایتد نمی‌آیند

به گزارش "ورزش سه"، شکست دیشب منچستریونایتد مقابل حریف همشهری‌اش منچسترسیتی که در تئاتر رویاها، اولدترافورد، و با نتیجه 2-0 بدست آمد بسیاری از هواداران، اسطوره‌ها و ستاره‌های سابق شیاطین سرخ را عصبانی و ناراحت کرده است. روی کین یکی از این اسطوره‌ها است.

 

منچستریونایتد از زمان ترک باشگاه توسط سر الکس فرگوسن افسانه‌ای در سال 2013 دیگر هرگز نتوانسته مثل دوران سر الکس خود را به عنوان یکی از تیم‌های برتر دنیای فوتبال مطرح کند و این چیزی نیست که ستاره‌های سابق و اسطوره‌های باشگاه از آن دل خوشی داشته باشند.

 

1400688

شکست در دربی شهر منچستر برای منچستریونایتد همیشه تلخی بیشتری دارد. شاگردان سولسشر دیشب در خانه خود، اولدترافورد، در مقابل شاگردان گواردیولا حرفی برای گفتن نداشتند و 2-0 شکست خوردند تا کمک بزرگی به گواردیولا و تلاشهایش برای قهرمانی کرده باشند.

 

روی کین در پایان بازی از اوضاع تیم سابقش ناراحت و عصبانی بود و گفت:" چیزی که من را نگران می‌کند این است که یونایتد الان به دو دفاع وسط و دو دفاع کناری احتیاج دارد. از این گذشته الان در تیم چه کسی تصمیم نهایی را می‌گیرد؟ از ظاهر امر که به نظر می‌رسد در رختکن آشوب و بی‌نظمی کامل حاکم است".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:" نمی‌دانم اوله امسال تابستان حرف آخر را برای خرید بازیکن خواهد زد یا نه ولی این خیلی مهم است. از این گذشته سوال من این است که از بازیکنان درجه‌یکی که الان در بازار موجود است کدام یک حاضر است به یونایتد بیاید؟ در زمان ما اگر لب تر می‌کردید هر بازیکن بزرگی آرزویش بود به یونایتد بیاید ولی این روزها بازیکنان بزرگ به دنبال فتح جام و کسب موفقیت هستند و بنابراین بعید می‌دانم حاضر باشند یونایتد را به گزینه‌های دیگر ترجیح دهند".

 

دیدگاه‌ها