کد خبر : 1607180 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 11:43 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید از دخیا به خاطر گل لروی سانه

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید بعد از دیدن گلی که داوید دخیا در دربی دیشب منچستر تقدیم لروی سانه کرد، از افت شدید دروازه‌بان اسپانیایی در فصل جاری شگفت‌زده شده است.

انتقاد شدید از دخیا به خاطر گل لروی سانه

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید داوید دخیا این روزها تنها سایه‌ای از دروازه‌بان بزرگی است که هواداران منچستریونایتد می‌شناختند. بعد از اشتباه بزرگ داوید دخیا در بازی دیشب یونایتد مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، که یکی از گلهای سیتی را به این تیم هدیه داد، نویل گفت از افت شدید دخیا شگفت‌زده است.

 

در جریان بازی دیشب که یونایتد امیدوار بود بتواند با کسب امتیاز از آن فرصت کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست ندهد، شاگردان گواردیولا در نیمه دوم دو بار توسط برناردو سیلوا و لروی سانه دروازه دخیا را باز کرده و بازی در نهایت با پیروزی 2-0 شاگردان گواردیولا به پایان رسید.

 

1400700

 

گری نویل بیش از هر چیز به خاطر گل دوم سیتی ناراحت بود و معتقد بود دخیا روی آن گل می‌توانسته خیلی بهتر عمل کند. زمانی که رحیم استرلینگ از نیمه زمین خودی به حرکت درآمد و سانه را در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ کرد. شوت سانه که به تیر اول شلیک شد در واقع مستقیماً به همان جایی رفت که دخیا ایستاده بود. دخیا پای راستش را به توپ رساند ولی تنها موفق شد مسیرش را منحرف کند تا توپ در گوشه دروازه آرام بگیرد.

 

نویل در این باره گفت:" دروازه‌بان باید در این صحنه خیلی بهتر از این کار کند. داوید دخیا سالها برای یونایتد عالی کار کرده ولی در این فصل باورم نمی‌شود که اینقدر افت کرده باشد. ضعف دخیا در کار با پا باعث این افت شدید شده. من در بازی با بارسلونا هم در نوکمپ بودم و روی گل مسی باورم نمی‌شد که داوید دخیا چنین گلی خورده باشد".

 

1400698

 

گری نویل در ادامه گفت:" البته گل امشب به بدی آن گلی که در نوکمپ خورد نبود ولی باز هم اشتباه واقعا بدی بود. در حال حاضر اوضاع بر وفق مراد دخیا نیست و او روزهای خیلی بد و خیلی سختی را پشت سر می‌گذارد".  

 

دیدگاه‌ها