کد خبر : 1607185 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 12:02 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

کارت قرمزی که به داوید سیلوا نشان داده نشد(عکس)

کارشناسان انگلیسی معتقدند ضربه داوید سیلوا، ستاره منچسترسیتی به سینه پریرا، بازیکن منچستریونایتد در جریان بازی دیشب دو تیم باید با اخراج سیلوا از زمین همراه می‌شده.

کارت قرمزی که به داوید سیلوا نشان داده نشد(عکس)

به گزارش ورزش سه، اکثر کارشناسان انگلیسی معتقدند در بازی دیشب دو تیم همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد که با پیروزی 2-0 شاگردان گواردیولا به پایان رسید، داوید سیلوا، بازیکن سیتی بعد از ضربه‌ای که به سینه پریرا، بازیکن یونایتد وارد کرده باید از زمین اخراج می‌شده و داور بازی که به او حتی یک کارت زرد هم نداده دچار اشتباهی بزرگ شده است.

 

صحنه برخورد این دو بازیکن در دقیقه 69 بازی و بعد از آن اتفاق افتاد که لروی سانه با زدن دومین گل منچسترسیتی، اختلاف را به دو گل رسانده بود. ولی هواداران یونایتد می‌گویند شاید اگر داوید سیلوا بعد از این صحنه اخراج می‌شد یونایتد فرصت این را داشت که در بیست دقیقه باقی مانده ورق را برگرداند.

 

1400707

 

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد یکی از کسانی است که از این اشتباه داور عصبانی است و سیلوا را مستحق اخراج از زمین می‌داند.

 

1400704

 

نویل در این باره گفت:" این حرکت داوید سیلوا اصلاً قشنگ نبود. من در نیمه اول هم گفتم که بازیکنان سیتی خشن بازی می‌کنند ولی سیلوا روی این حرکت واقعا شانس آورد. اگر آندره مارینر داور بازی این  صحنه را دیده بود مسلماً به او کارت قرمز نشان می‌داد".

 

1400705

 

گری نویل در ادامه گفت:" سیلوا امشب خیلی خوب بازی کرد ولی این حرکات جزئی از ذات فوتبال او است. تا کنون بارها دیده‌ایم که سیلوا از این حرکات کونگ‌فویی در زمین اجرا می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها