کد خبر : 1607187 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 12:29 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

سه ایرانی کاندیدای حضور در تیم منتخب لیگ ستارگان

در فاصله چند هفته بعد از پایان فصل جاری لیگ ستارگان همه در انتظار معرفی تیم منتخب این فصل از سوی اتحادیه بازیکنان حرفه ای قطر هستند.

سه ایرانی کاندیدای حضور در تیم منتخب لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، هر سال طبق رسومی که در فوتبال قطر وجود دارد اتحادیه بازیکنان حرفه ای لیگ ستارگان تیم منتخب بهترین بازیکنان را معرفی می کند که 11 بازیکن حاضر در این تیم می توانند برای سال های بعدی شرایط ویژه تری در فوتبال قطر پیدا کنند.


از همین رو امسال با در جریان بودن بازی های باشگاهی قطر در دو جام امیرکاپ همین طور کاس امیر این کشور، انتخاب و معرفی تیم منتخب فصل لیگ ستارگان به تاخیر افتاد گرچه براساس خبرهای منتشر شده به احتمال فراوان این تیم تا چند روز دیگر رسما معرفی خواهد شد.


رئیس اتحادیه بازیکنان لیگ ستارگان قطر در تازه ترین واکنش به این موضوع از انتخاب ۳۳ بازیکن که بهترین عملکرد را بر اساس آمار و ارقام در لیگ داشتند، خبرداد و گفت:« قرار است از بین این ۳۳ بازیکن ۱۱ نفر به عنوان تیم برتر انتخاب و در پایان هم جوایزی به آنان اهدا شود».


نکته جالب این که رسانه های قطری در این فهرست ۳۳ نفره نام سه بازیکن ایرانی را قرار دادند که کاندیدای حضور در تیم منتخب 11 نفره هستند. رامین رضائیان مدافع راست الشحانیه، امید ابراهیمی هافبک دفاعی الاهلی و مهدی طارمی مهاجم الغرافه در این فهرست دیده می شوند تا این شانس را داشته باشند در ترکیب نهایی جای بگیرند.

دیدگاه‌ها