کد خبر : 1607361 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 12:03 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه در اتاق فرمان یونایتد برای عبور از بحران

روزنامه دیلی‌میل می‌گوید بعد از هفتمین شکست منچستریونایتد در نه بازی اخیر این تیم، اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی باشگاه، اوله گنار سولسشر را احضار و با او گفت و گو کرده است.

جلسه در اتاق فرمان یونایتد برای عبور از بحران

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، برای این تیم شکست  تلخی بود و آنچه تلخی آن را بیشتر می‌کرد این واقعیت بود که شیاطین سرخ با این شکست، از 9 بازی اخیرشان در 7 بازی نتیجه‌ای جز شکست بدست نیاورده‌اند. دیلی‌میل می‌گوید بعد از این شکست، اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی باشگاه و مرد پشت پرده‌ و بسیار قدرتمند یونایتد، سرمربی تیم، اوله گنار سولسشر را احضار کرده و با او گفتگو کرده است.

 

1400894

 

دیلی‌میل از این اقدام وودوارد به عنوان تحقیق و تفحص از سولسشر یاد کرده و آن را گفتگویی برای عبور از بحران نامیده است. بر اساس این گزارش، دستیار سولسشر، مایک فلان هم در این جلسه حضور داشته است.

 

1400892

 

یکی از دلایلی که مدیران یونایتد را بسیار نگران کرده این است که کمی پیش از شروع بازی با منچسترسیتی، آرایش تیمی سولسشر و به خصوص تصمیم او برای بازی دادن به ماتئو دارمیان در خط دفاعی پنج‌‌نفره به بیرون درز پیدا کرده بود. این در حالی بود که سولسشر خواسته بود این اطلاعات کاملا سری مانده و کوچکترین خبری از آن به بیرون از باشگاه درز پیدا نکند.

 

9 بازی اخیر بدترین نتایجی بوده که باشگاه منچستریونایتد در 57 سال اخیر در یک دوره زمانی مشابه بدست آورده و مدیران این تیم به این نتیجه رسیده‌اند که تغییر و تحول اساسی تیم‌شان در تابستان پیش رو برای این تیم اهمیتی حیاتی دارد.

 

دیدگاه‌ها