کد خبر : 1607484 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 19:14 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

دومین پنالتی از دست رفته

بدشانسی سپیدرود هم‌چنان ادامه دارد!

سرخ‌های رشتی باز هم در یک بازی حساس پنالتی سرنوشت سازی را از دست دادند تا سرنوشت آن‌ها تلخ تر از قبل باشد.

بدشانسی سپیدرود هم‌چنان ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، کابوس از دست رفتن پنالتی برای سپیدرودی‌ها پایان ندارد و آنها در هر بازی حساس باید یک پنالتی آن هم در خانه از دست بدهند.


در جدال حساس با پرسپولیس شاگردان نادر دست نشان در نیمه دوم یک ضربه پنالتی به دست آوردند که محمد غلامی آن را با بی دقتی از دست داد و مانع از کم شدن اختلاف با صدر نشین حال حاضر مسابقات لیگ برتر شد. ضربه‌ای که شاید اگر گل می‌شد می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند و حداقل یک امتیاز شیرین برای میزبان به ارمغان آورد.
این تراژدی در بازی مقابل فولاد هم ادامه پیدا کرد. آنها که در نیم فصل اول هم در اهواز یک ضربه پنالتی مقابل این تیم به دست آورده بودند، باز هم توسط محمد غلامی آن را خراب کردند تا با حداقل گل تنها پیروزی خارج از خانه خود را کسب کرده باشند.

امروز هم با حرکت زیبای محمد بلبلی یک ضربه پنالتی در زمانی حساس برای سپیدرود به دست آمد اما این بار نوبت به مهرداد بایرامی رسید تا این فرصت طلایی را از دست داده و توپ را به تیر دروازه بکوبد.
بی شک این تیم گیلانی در آینده حسرت موقعیت های این چنینی را بیشتر از قبل می خورد. به خصوص که این تیم در منطقه خطر حضور دارد و یک امتیاز هم می‌تواند باعث نجات یکی از قدیمی ترین تیم های استان باشد.

دیدگاه‌ها