کد خبر : 1610183 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 12:21 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین میزبانی تبریز؛ یادگار بازهم پُر می‌شود؟

ورزشگاه یادگار امام تبریز برای آخرین بار در لیگ هجدهم میزبان مسابقات خواهد بود.

آخرین میزبانی تبریز؛ یادگار بازهم پُر می‌شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، هواداران تراکتورسازی در لیگ برتر هجدهم حمایت خوبی از تیم شان داشتند و در اکثر مسابقات خانگی با حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز رکوردهای جالبی را خلق کردند. با یک حساب سرانگشتی می توان متوجه شد که پرشورها در فصل جاری رکورددار حضور تماشاگر در ورزشگاه بودند. به غیر از اینکه در بازی های مهمی مثل استقلال، سپاهان، پدیده و پرسپولیس ورزشگاه یادگار لبریز از تماشاگر شد، در سایر مسابقات نیز استقبال خوبی به عمل آمد.


از سوی دیگر هواداران تراکتورسازی در شهرهای دیگر نیز هیچ گاه تیم شان را تنها نگذاشتند. آنها در تهران مقابل سایپا و پیکان و استقلال و پرسپولیس حضوری چندهزار نفری داشتند و در سایر ورزشگاه ها نیز با حضورشان باعث غافلگیری بازیکنان و مربیان شدند.


در چنین شرایطی تراکتورسازی روز شنبه در هفته بیست و نهم لیگ برتر آخرین بازی خانگی خود را در این فصل مقابل پارس جنوبی جم انجام می دهد. از آنجایی که این مسابقه در تبریز برگزار می شود و تراکتور نیز برای کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر تلاش می کند، پیش بینی می شود تعداد زیادی نیز به یادگار بروند و به تشویق تیم شان بپردازند. اگرچه ممکن است ورزشگاه یادگار برای این بازی پر نشود، اما بعید نیست که بازهم حضور پرشورها همه را غافلگیر کند .


دیدار تراکتورسازی و پارس جنوبی ساعت 21:30 روز شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها