کد خبر : 1611433 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 11:19 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

بن‌عطیه: توپ طلای 2019 حق رونالدو است

مهدی بن‌عطیه، ستاره سابق یوونتوس با تحسین کریستیانو رونالدو می‌گوید رقابت اصلی برای کسب توپ طلای 2019 بین رونالدو و مسی خواهد بود ولی توپ طلا حق رونالدو است.

بن‌عطیه: توپ طلای 2019 حق رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته که توپ طلا بعد از سالها به فوتبالیستی به جز کریستیانو رونالدو  و لیونل مسی تعلق گرفت بسیاری از اهالی فوتبال شوکه شده بودند چرا که به حکمرانی مطلق این دو ستاره بزرگ بر جایزه توپ طلا عادت کرده بودند. به همین خاطر است که امسال، بسیاری از فوتبالیست‌ها و دست‌اندرکاران فوتبال همچنان معتقدند که رقابت اصلی برای فتح توپ طلای 2019 بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خواهد بود. مهدی بن‌عطیه یکی از آنها است.

 

1405914

 

با اینحال به نظر می‌رسد درصد کسانی که معتقدند امسال لیونل مسی شانس بیشتری برای دریافت توپ طلا دارد و البته استحقاقش برای دریافت این جایزه هم بیشتر از رونالدو است، بیشتر باشد. اما مهدی بن‌عطیه، ستاره تیم ملی مراکش و ستاره سابق یوونتوس نظر دیگری دارد و رونالدو را لایق این جایزه می‌داند.

 

بن‌عطیه در این باره گفت:" رونالدو؟ من معتقدم توپ طلا امسال حق او است. البته اول باید صبر کنیم و ببینیم کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود".

 

1405916

 

ستاره سابق یوونتوس و ستاره این روزها الدحیل در ادامه گفت:" مسی؟ او فصل درخشانی داشته و او هم استحقاق دریافت توپ طلا را دارد ولی به نظر من شکست بارسلونا مقابل لیورپول شانس مسی را کم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها