کد خبر : 1611527 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 17:18 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

ده روسی در روز خداحافظی؛ عشقم به رم جاودانه است

دانیله ده روسی، کاپیتان محبوب آاس رم امروز در مراسمی ویژه با این باشگاه وداع گفت.

ده روسی در روز خداحافظی؛ عشقم به رم جاودانه است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آ اس رم امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دانیله ده‌روسی، ستاره قدیمی این تیم در پایان فصل جاری به دوران 18ساله حضورش در این باشگاه خاتمه می‌دهد ولی بازنشسته نخواهد شد.

 رم رسماً تایید کرد که دانیله ده‌روسی، بازیکن 35ساله‌ی این تیم که 18 سال در این باشگاه سابقه بازی دارد در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش، با رم خداحافظی خواهد کرد. ولی ده‌روسی مثل دیگر اسطوره پیشکسوت رم، فرانچسکو توتی، بعد از خداحافظی از این باشگاه با فوتبال خداحافظی نخواهد کرد.

 

 

1406010

 

 

در مراسمی ویژه که ساعتی پیش در باشگاه رم برگزار شد، هم تیمی های ده روسی با پیراهن هایی که روی شان نام وی حک شده بود، حاضر بودند. در مراسمی که البته کلودیو رانیری، سرمربی جالوروسی حضور نداشت.

ابتدا گوئیدو فینگا، مدیر اجرایی رم صحبت کرد و پس از تعریف و تمجید از ده روسی اعلام کرد که علی رغم میل باطنی، تصمیم هیئت مدیره را به اطلاع وی رسانده است. او گفت که به ده روسی اعلام کرده است که باشگاه تمایلی برای تمدید با او ندارد و پیشنهاد معاونت خود را به ده روسی داده است. پیشنهادی که رد شد ولی ده روسی همواره می تواند روی آن حساب کند.

 

 

1406011

 

 

ده‌روسی از سال 2000 همزمان با توتی به تیم جوانان باشگاه رم پیوسته و تنها  بازیکنی است که بیشتر از فرانچسکو توتی با پیراهن رم بازی کرده است. او در مراسم خداحافظی خود گفت:«  اگر عصایی جادویی داشتم، می توانستم چندین جام دیگر به ویترین افتخاراتم اضافه کنم ولی چنین قدرتی ندارم. از انتخاب هایم راضی هستم؛ هرچند در دوران فوتبالم اشتباهاتی نیز مرتکب شده ام ولی غیر از آن ممکن نبود.

پس از سه یا چهار فصل اول در رم، پیشنهاداتی از تیم هایی داشتم که می توانستم با آن تیم ها جام هایی بیشتر از رم کسب کنم ولی من و رم متعلق به یکدیگریم و تصمیم به ماندن گرفتم. اگر هر یک از ما تصمیمی دیگر می گرفت، امروز شاهد یک تراژدی بودیم. وفاداری من به باشگاه هرگز تغییر نکرد. من و رم یکدیگر را انتخاب کرده بودیم و هم در حال و هم آینده عشقی که بین مان وجود دارد، تغییر نخواهد کرد حتی اگر به شکل دیگری باشد. از این پس ممکن است من را هر از چندگاهی میان هواداران ببینید که در حال ساندویچ خوردن و تشویق دوستانم هستم.

من 35 ساله هستم و شناخت خوبی از فوتبال دارم و نمی‌خواستم آرامش تیم را به هم بریزم. خوشحال نیستم اما از کسی در باشگاه هم کینه‌ای ندارم و تصمیم باشگاه را درک می‌کنم. از هیئت مدیره باشگاه به خاطر پیشنهادی که به من داشتند، تشکر می‌کنم و برای‌شان احترام زیادی قائل هستم، اما هنوز حس یک فوتبالیست را دارم و به فوتبالم در تیمی دیگر ادامه خواهم داد.

من در اینجا رشد کردم و هواداران به من آموختند که عاشق این تیم باشم. جالا می‌توانم به آنها توصیه کنم که در کنار تیم محبوب‌‌شان بمانند. آنها هواداران خوبی هستند. دوست دارم مربی شوم و خود را در حال حاضر مناسب پست مدیر ورزشی تیم نمی‌بینم. باید مطالعه کنم و چیزهایی در این راه یاد بگیرم و باید بگویم سفری طولانی در پیش دارم.

پس از بازی رم و پارما که آخرین بازی فصل است، به تعطیلات خواهم رفت و نیاز به زمان دارم تا در مورد فوتبال فکر کنم. در مورد آینده حرفه‌ای‌ام هم باید با خانواده و مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم. باید از خدا بابت چنین دوران حرفه‌ای‌ام تشکر کنم چون کاری که می‌خواستم را کردم و برای تیمی بازی بازی کردم که عاشقش هستم. از هم‌تیمی‌ها و رقبایم تشکر می‌کنم که من را سرزنده نگه داشتند.»

 

گفته می شود که دانیله ده روسی احتمالا فوتبالش را در ایالات متحده ادامه خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها